Dzień dobry,
Chciałbym podłączyć w aucie dodatkową automatykę sterowaną sygnałem zapłonu. Znalazłem sygnał zapłonu w wiązce od dogrzewacza silnika, ale po podpięciu przekaźnika komputer pokładowy wykrywa błąd "CHARGING PROBLEM" (domyślam się, że przekaźnik obniża poziom napięcia i to jest wykrywane przez komputer jako awaria alternatora).
Czy są na rynku jakieś gotowe przekaźniki "elektroniczne", tzn. takie które nie będą obciążały tego obwodu (mogę doprowadzić dodatkowe zasilanie)?
Ewentualnie, gdzie szukać sygnału, który można by obciążyć przekaźnikiem? (pompa paliwa i gniazdo zapalniczki są uruchamiane za wcześnie)
Auto: Toyota Corolla 2012r (Diesel 2.0l).
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Kamil
Chciałbym podłączyć w aucie dodatkową automatykę sterowaną sygnałem zapłonu. Znalazłem sygnał zapłonu w wiązce od dogrzewacza silnika, ale po podpięciu przekaźnika komputer pokładowy wykrywa błąd "CHARGING PROBLEM" (domyślam się, że przekaźnik obniża poziom napięcia i to jest wykrywane przez komputer jako awaria alternatora).
Czy są na rynku jakieś gotowe przekaźniki "elektroniczne", tzn. takie które nie będą obciążały tego obwodu (mogę doprowadzić dodatkowe zasilanie)?
Ewentualnie, gdzie szukać sygnału, który można by obciążyć przekaźnikiem? (pompa paliwa i gniazdo zapalniczki są uruchamiane za wcześnie)
Auto: Toyota Corolla 2012r (Diesel 2.0l).
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Kamil