Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] LG 55EG9A7V WebOs 3.0 - nie odtwarza filmów w aplikacjach

jan_mac 17 Lut 2018 13:07 1713 0
  • #1
    jan_mac
    Poziom 5  
    Witajcie,

    Niedawno nabyłem LG EG9A7V. Zainstalowałem i wszystko było dobrze, aktualnie pojawił się drobny acz dziwny problem, polegający na tym, że telewizor nie odtwarza filmów w aplikacjach Chili i Showmax (Youtube działa).
    Wyświetlana informacja w Showmax to: "Nie otrzymano żadnych danych. Spróbuj ponownie później." W Chili długo myśli i nic nie wymyśli, tak jakby się zawieszał.
    Wersja oprogramowania TV to: 4.05.90

    TV jest podłączony bezprzewodowo do Netgear D7000 (sprawdzałem na 5GHz i 2.4GHz - stan ten sam).
    Dalej przez lan do modemu od UPC (który jest dostawcą internetu).
    Samo połączenia działa, ponieważ aplikacje w TV mogą być ściągane a miniaturki się wyświetlają. Ciekawym zjawiskiem jest także to, że w chili można obejrzeć zwiastuny.

    Podejrzewam, że problem może tkwić w jakimś innym sposobie przesyłania danych do tych aplikacji (inne porty), ale jestem kompletnym laikiem w przedmiocie (może UPC coś blokuje).

    Uprzejmie proszę o porady.

    Dodano po 1 [godziny] 28 [minuty]:

    Odkryłem dalszą ciekawostkę, podczas próby odtworzenia filmu w showmax, logi na routerze pokazują następująco:

    [DoS attack: ACK Scan] from source: 172.217.20.170:443 Friday, February 16,2018 21:52:43
    [DoS attack: ACK Scan] from source: 172.217.20.170:443 Friday, February 16,2018 21:52:21
    [DoS attack: ACK Scan] from source: 64.233.162.188:5228 Friday, February 16,2018 21:51:59
    [Time synchronized with NTP server time-g.netgear.com] Friday, February 16,2018 21:51:59
    [DoS attack: ACK Scan] from source: 172.217.16.14:80 Friday, February 16,2018 21:51:38
    [DoS attack: ACK Scan] from source: 40.101.72.194:443 Friday, February 16,2018 21:51:16
    [DoS attack: ACK Scan] from source: 172.217.16.14:80 Friday, February 16,2018 21:50:55
    [Internet connected] IP address: 192.168.0.11 Friday, February 16,2018 21:50:52
    [Internet disconnected] Friday, February 16,2018 21:50:48

    Zatem zapewne winowajcą jest router, który uznaje, że ściągany film jest jakiegoś rodzaju atakiem. Co ciekawe na PC działa normalnie.

    Dodano po 14 [godziny] 10 [minuty]:

    Wobec faktu że problem nie dotyczy telewizora temat zamykam.

    Dodano po 31 [sekundy]:

    Problem nie dotyczy telewizora a konfiguracji routera.