Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Audi a 3 1.9 Tdi agr analiza logów

sagem173 16 Lut 2018 21:55 519 13
  • #1 16 Lut 2018 21:55
    sagem173
    Poziom 7  

    Witam od jakiegoś czasu , mam problem z mocą w moim audiku wyczyśćiłem zawór n75 sprawdziłem przewody bez zmian 140 km/h to jest max v-max auto dosyć słabo się zbiera , vag pokazuje 0 błędów , postanowiłem zrobić logi statyczne oraz dynamiczne , prosiłbym o analize , dziekuję

    logi załącznik, nie mogłem inaczej wrzucić bo odpala mi w notatniku, spakowane w rar bez prowizj

    0 13
  • Pomocny post
    #2 16 Lut 2018 23:24
    1133
    Poziom 13  

    zobacz jak pracuje sztanga. wygląda na zapieczona kierownice turbiny, albo masz jakąś dziurę na układzie
    jak byś mógł zrób jeszcze logi przepływki.

    0
  • #3 16 Lut 2018 23:43
    sagem173
    Poziom 7  

    przepływke sprawdzałem , ładnie daje tyle ile zadaje tyle daje , przepływka ok

    0
  • Pomocny post
    #4 16 Lut 2018 23:50
    1133
    Poziom 13  

    to rzuć okiem na prace sztangi. może być zacięta przez co bardzo słabo wstaje turbina. turbina przy 1800 obr/min silnika powinna być już tyle ile jest zadane, a u Ciebie ona na pól gwizdka idzie przez długi czas.

    0
  • #5 16 Lut 2018 23:57
    sagem173
    Poziom 7  

    a ogólnie jak sprawdzic czy mam dziure w dolocie ? nic nie słysze zeby mocno zasysało czy syczało

    0
  • Pomocny post
    #6 17 Lut 2018 00:13
    1133
    Poziom 13  

    miałem przypadek ze nie była przykręcona opaska od przepływki. komp głupiał i silnik nie miał mocy. z kompa były zaniżone wartości na przeplywce, w bloku 11 też komp nie otwierał turbiny.
    dziura za turbiną. brak ciśnienia, gwizd i syczenie powietrza. słychać bardzo dobrze. u Ciebie obstawiał bym ze kierownica się zacięła i przez to umarł na optymalnych obrotach.

    0
  • #7 17 Lut 2018 00:31
    1133
    Poziom 13  

    jak nie ma za toba niebieskiej chmury i luzów wirnika wzdłużnych i bocznych ze aż się odbija od ścianki obudowy to nie ma sensu regenerować turbiny. Nie wiem w jakim stanie jest twoja bo jej nie widzie :)
    teraz tak. ja czesto zrzucam od strony ciepłej czyli odkrecam komin od turbiny kupuje preparat do turbin, egr z valvoline i leje po turbinie po tam gdzie jest kierownica. zobacz zdjęcia w necie jak to wygląda. a później jeździsz przez 30 minut tak żeby sztanga się otwierała i zamykała. komp na fotel i latasz.
    jak jest zarośnięta ze to nie pomoże to niestety wyciągasz turbo na stół i rozbierasz ciepła stronę i wyciągasz kierownice. wszystko czyścisz i składasz i musi chodzić. jest dożo filmów i to nie jest jakieś skomplikowane. mi zajmuje taka czynność do 2h inna opcja dajesz komuś zarobić i kłopot z głowy :)
    wyciągniecie turba z a3 najlepiej z kanału albo podnośnik. z góry marne szanse, a bynajmniej za dożo rozkręcania


    Ciężko będzie Ci wyciągnąć zabezpieczenie na aucie.
    odpalasz z VCDS test turbiny i obserwuj sztangę. powinna chodzić około 2cm

    0
  • #8 17 Lut 2018 00:37
    sagem173
    Poziom 7  

    czylo regeneracja turbo czy jakies super dziwne srodki czysczcące ? :D czy wd i cheja ze sztangą ?

    Dodano po 11 [minuty]:

    ściagne zabezpieczenie i wypne gruche zobacze jak pracuje

    Dodano po 2 [minuty]:

    auto nie dymi praktycznie wcale na zimnym chmurke pusci i tyle potem cisza czasami potrafi kulec na jałowym , ale to przez podkładke pod wtryskiem bo wylewa troszke ropki przez gniazdo

    Dodano po 2 [minuty]:

    luzów na turbo nie ma praktycznie znikome .

    Dodano po 32 [sekundy]:

    posiadam tylko vaga 311 pełną wersje posiada taką opcje ? :D

    0
  • #9 17 Lut 2018 00:47
    1133
    Poziom 13  

    delikatny luz na boki zawsze jest nawet na nowej turbinie.
    jak zaciela ci się kierownica turbiny niedawno to są szanse ze chemia bez rozbierania da rade. Reki nie dam sobie uciąć, wiadomo zawsze można spróbować.
    na początek komp i test turbiny.
    w 3 rzędzie powinna zmieniać się wartość z 980 zamknięta kierownica na 1080 przy otwarciu kierownicy na wolnych obrotach podczas testu, jak nie będzie zmian wartości to zawsze sztanga, albo bardzo mało się rusza, albo stoi jak wryta

    A i to już teraz musisz zobaczyć sam jak to u Ciebie sprawa wygląda.

    0
  • #10 17 Lut 2018 19:11
    sagem173
    Poziom 7  

    jutro sie za to zabieram i dam znać mam nadzieje ,że cos z tego będzie

    Dodano po 8 [godziny] 59 [minuty]:

    w sumie jeszcze tak mysle , skoro nawet kierownice zapieczone to powinien wpadac w "not lauf " i wywalać błąd , a tutaj tego nie ma

    Dodano po 9 [godziny] 12 [minuty]:

    Sprawdziłem sztanga grucha chodzi elegancko zero przyciec na odpalonym również gdzie szukać dalej podmienilem n75 i bez zmian

    0
  • #11 19 Lut 2018 00:36
    sagem173
    Poziom 7  

    @grala1 Zobaczysz logi swoim profesjonalnym okiem ?

    Dodano po 36 [sekundy]:

    @grala1

    0
  • Pomocny post
    #12 19 Lut 2018 00:45
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Nie wywala błędu bo mieści się w czasie z odchyłką.
    Nic Ci nie świszczy?
    Ogólnie to turbina pompuje ale mocno jest wysterowany N75.

    0
  • #13 19 Lut 2018 16:56
    sagem173
    Poziom 7  

    zmieniłem , nawet wężyki bo były już biedne mogło sie gdzieś tam coś prztykać jakimś olejem ? 2 zawór n75 i to samo 0 z poprawy turbo dmuchać coś tam dmucha , zawsze słyszalny był przekażnik przy 2,5 tys obrotów , teraz rzadko kiedy go słysze , moc własnie przybywa od 2,5 tys, a spadek odczówam 3000 tys 3100

    Dodano po 1 [minuty]:

    a no i zapomniałem dodać turbinka nie świszczy chyba , że ściagne dolot z zimnej strony to coś tam słychać :D , kat jest orginalny wraz z tłumikiem , aż dziwne , że ruda i temperatura go nie zjadła

    Dodano po 15 [godziny] 49 [minuty]:

    problem zażegnany , wymiana przepływomierza pomogło auto chula jak diabeł :D

    zapraszam do kolejnego mojego tematu z seatem !
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3433149.html#17047480

    0
  • #14 19 Lut 2018 17:00
    sagem173
    Poziom 7  

    zmieniłem , nawet wężyki bo były już biedne mogło sie gdzieś tam coś prztykać jakimś olejem ? 2 zawór n75 i to samo 0 z poprawy turbo dmuchać coś tam dmucha , zawsze słyszalny był przekażnik przy 2,5 tys obrotów , teraz rzadko kiedy go słysze , moc własnie przybywa od 2,5 tys, a spadek odczówam 3000 tys 3100

    Dodano po 1 [minuty]:

    a no i zapomniałem dodać turbinka nie świszczy chyba , że ściagne dolot z zimnej strony to coś tam słychać :D , kat jest orginalny wraz z tłumikiem , aż dziwne , że ruda i temperatura go nie zjadła

    Dodano po 15 [godziny] 49 [minuty]:

    problem zażegnany , wymiana przepływomierza pomogło auto chula jak diabeł :D

    zapraszam do kolejnego mojego tematu z seatem !
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3433149.html#17047480

    Dodano po 4 [minuty]:

    Wymiana Przepływomierza

    0