Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Windows 7 download failed - Nic nie moge ściagnac z internetu

beatom 17 Feb 2018 02:59 1524 11
  • #1
    beatom
    Level 35  
    Witam
    Od kilku dni walcze prolemem na swoim komputerze z Windows 7 Ultimate 32-bit.
    Kazda proba sciagniecia jakiegos pliku konczy sie niepowodzeniem. Problem wystepuje w Internet Explorer ( 8.0 ) jak i w Firefox ( 58.0 ). Inne komputery podpiete do routera dzialaja poprawnie.
    Prosze popatrzyc na zalaczone obrazki:
    Windows 7 download failed - Nic nie moge ściagnac z internetuWindows 7 download failed - Nic nie moge ściagnac z internetu
    Pogooglalem troche, lecz rady nie daly rady.
    Prosze mnie chociac pokierowac gdzie szukac przyczyny.
    Avast, z ktorego korzystam juz dosc dlugo nie zglasza zadnych problemow.
  • #2
    sewek1000
    Level 15  
    sprawdź w trybie awaryjnym z obsłygą sieci, zdobądz na jakimś nośniku i zainstaluj, ADW Cleaner,Malwarebytes,Combo Fix(w ostateczności), powinno pomóc możliwe że jakiś malware blokuje dostęp.
  • #5
    Kolobos
    IT specialist
    Jestes teraz w USA? Korzystasz z JunoInternet?

    Odinstaluj:
    Avast Free Antivirus
    Pop-Up Stopper Free Edition

    Wykonaj Fixlist.txt dla FRST:
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1000_Classes\CLSID\{56CBD3CF-BF99-4DF5-851F-F5B9B57496A1}\InprocServer32 -> C:\ProgramData\{D9E629DC-CB1C-4A97-9900-81922B4EFFD4}\shdocvw.dll => No File <==== ATTENTION
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1001_Classes\CLSID\{0BBFE402-CCA1-4f64-9322-13B66D841049}\InprocServer32 -> C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\TechSmith\SnagIt\Accessories\{23102CBF-AC8D-4424-9364-A79738894850}\MSWord.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1001_Classes\CLSID\{25D005BF-FE63-4cce-AA25-CE952B1D9381}\InprocServer32 -> C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\TechSmith\SnagIt\Accessories\{638B203F-8FB6-49ec-A139-AB8C530F0CAB}\MSPowerPoint.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1001_Classes\CLSID\{293600C7-E7B6-4f06-9329-D8522A33C7E8}\InprocServer32 -> C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\TechSmith\SnagIt\Accessories\{B9E98D7E-F599-469d-95A7-0B6F86D082A0}\CamtasiaOutput.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1001_Classes\CLSID\{54050FBB-F2AE-404b-8BFD-7EE3EC784A52}\InprocServer32 -> C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\TechSmith\SnagIt\Accessories\{18AA4E21-D540-4a3a-9F9F-E6DE33D6F253}\MSExcel.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1001_Classes\CLSID\{6B1948B3-9547-42F8-9B37-7AA9768134C4}\InprocServer32 -> C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\TechSmith\SnagIt\Accessories\{23102CBF-AC8D-4424-9364-A79738894850}\MSWord.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1001_Classes\CLSID\{B9E98D7E-F599-469d-95A7-0B6F86D082A0}\InprocServer32 -> C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\TechSmith\SnagIt\Accessories\{B9E98D7E-F599-469d-95A7-0B6F86D082A0}\CamtasiaOutput.dll => No File
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1001_Classes\CLSID\{E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534}\InprocServer32 -> C:\Users\UpdatusUser\AppData\Roaming\GG\ggdrive\ggdrive-menu.dll => No File
    FolderExtensions_S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1000: [] -> {56CBD3CF-BF99-4DF5-851F-F5B9B57496A1} => C:\ProgramData\{D9E629DC-CB1C-4A97-9900-81922B4EFFD4}\shdocvw.dll -> No File
    Task: {1F2D80BF-3020-4500-A7DB-19C3DACF7BFA} - System32\Tasks\avastBCLRestart_firefox.exe => C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
    Task: {CAF6B3DF-1038-4F96-9665-29D985A8214E} - System32\Tasks\{8FEA96BD-5C94-43EE-B966-C1470E982233} => "c:\program files\mozilla firefox\firefox.exe" hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.1.0.105/en/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsMain
    HKLM\...\Run: [] => [X]
    HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1000\...\Run: [PopUpStopperFreeEdition] => C:\Program Files\Panicware\Pop-Up Stopper Free Edition\PSFree.exe [524288 2003-04-29] (Panicware, Inc.)
    BootExecute: autocheck autochk * aswBoot.exe /M:8440d73 /dir:C:\Program
    GroupPolicy: Restriction ? <==== ATTENTION
    URLSearchHook: [S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1000] ATTENTION => Default URLSearchHook is missing
    SearchScopes: HKLM -> DefaultScope value is missing
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1727962283-2790493654-2186528695-1000 -> {3CCA4B1C-FEE3-4ABF-9CFB-3B14A8691F1B} URL = hxxp://search.juno.com/search?action=search&source=browserbox&query={searchTerms}
    Toolbar: HKU\.DEFAULT -> No Name - {8FF5E180-ABDE-46EB-B09E-D2AAB95CABE3} - No File
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki] - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx <not found>
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    S3 catchme; \??\C:\Users\t\AppData\Local\Temp\catchme.sys [X]
    S3 gdrv; \??\C:\Windows\gdrv.sys [X]
    2018-02-03 18:21 - 2018-02-03 18:21 - 000000000 __SHD C:\found.000
    2018-02-17 04:48 - 2015-03-14 18:43 - 000000000 ____D C:\AdwCleaner
    2018-01-11 16:23 - 2017-10-05 16:01 - 000537346 _____ () C:\ProgramData\phn.dat
  • #6
    beatom
    Level 35  
    Oba programy odinstalowalem. Wykonalem fixlist.
    Niestety nie poprawilo sie. W zalaczniku log Farbar.
    Mieszkam i pracuje a Stanach. Moim dostawca internetu jest Comcast.
    Poprzez Juno mam tylko e-mail ze wzgledu na dlugoletnia tradycje.
  • #7
    Kolobos
    IT specialist
    Czy po wykonaniu cos sie zmienilo?
  • #8
    beatom
    Level 35  
    Problem pozostal: Firefox tylko pokazuje Download Failed a IE podaje ten sam komunikat.
    Dokladnie jak na obrazkach z mojego pierwszego postu.
    Youtube dziala - filmy sie odtwarzaja, moge obejrzec dowolne pliki pdf jako strone internetowa ale przy probie sciagniecia na dysk ten sam efekt: failed.
  • #9
    Kolobos
    IT specialist
    Utworz nowe konto z uprawnieniami administratora i tam sprawdz ponownie.
  • #10
    beatom
    Level 35  
    Na nowym koncie moge zciagac pliki. Dziala.
    Jest jakas szansa aby doprowadzic stare konto do ladu?
  • Helpful post
    #11
    Kolobos
    IT specialist
    Zapewne jest, ale szkoda czasu zeby szukac co dokladnie sie zepsulo.
    Przenies potrzebne pliki na nowe konto, a to uszkodzone usun.
  • #12
    beatom
    Level 35  
    Niech i tak bedzie.
    Dziekuje za pomoc.