Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] wirus spowolniajacy internet.

19 Lut 2018 20:58 654 21
  • Poziom 4  
    Witam od kilku lat mam internet radiowy wraz z antenta, do glownej anteny mam z 80m. Otoz od miesiaca internet znacza zwolnil, ping skacze jak szaolny. Dzwonilem do typa od internetu i mowi ze jest wszystko dobrze, u innych w okolicy smiga bez zarzutow. Dzis znowu dzwonilem i mowilem o tym to powiedzial ze to nie ich wina, i jak chce to moge zmienic na inny internet. W nocy odziwo wszystko jest ok. Prosze o pomoc, skanowalem dzis antywirusami, adw cleanerem itp kompa i nic.. nie mam pomyslu, nie da sie w nic grac. ping mam 50, 80, 100 ,120 roznie ciagle skacze, i dodatkowo na tsie pisze +-20 lub 40 czyli w luj niestabilne lacze, nawet podpinam sie kablem z glownej anteny i to samo, kiedys wszystko bylo ok. Fajnie jakbym mial 80 pingu ale stabilne 80... Nie mam sily juz
  • Relpol przekaźniki
  • Spec od komputerów
    Zamiesc caly frst.txt, teraz zamiesciles obciety.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 4  
    Nie rozumiem? przeciez dalem cale logi z frst.txt
  • Spec od komputerów
    Chyba widzisz, ze brakuje poczatku pliku!

    Odinstaluj:
    360 Total Security <- jezeli nic sie nie zmieni to zainstaluj ten ponownie.
    adaware antivirus

    Obok frst.exe utworz plik Fixlist.txt z zawartoscia:
    Task: {20B5738A-D579-472B-AB85-1BB1D5EC56D5} - System32\Tasks\{B8DFBEDC-7389-44A7-B668-D7410F767A9F} => C:\WINDOWS\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Hi-Rez Studios\HiRezGamesDiagAndSupport.exe" -c uninstall=all
    Task: {59EEB7D7-C6F5-4766-B68E-6C284F67BD45} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {83ED45FD-AF33-44E5-9E28-F606B90201F0} - System32\Tasks\S-1-5-21-95990446-2943631064-1722019558-1001\DataSenseLiveTileTask => C:\WINDOWS\System32\DataUsageLiveTileTask.exe [2017-09-29] (Microsoft Corporation)
    Task: {F0E398BE-23FE-457D-A898-3AF9884FA970} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (aaa) => C:\Program Files (x86)\IObit\Driver Booster\5.2.0\DriverBooster.exe [2018-01-29] (IObit)
    GroupPolicy\User: Ograniczenia <==== UWAGA
    HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
    SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości
    BHO-x32: Brak nazwy -> {FFCB3198-32F3-4E8B-9539-4324694ED664} -> Brak pliku
    FF user.js: detected! => C:\Users\aaa\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w316smm2.default-1501957678410\user.js [2018-01-28]
    C:\Users\aaa\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w316smm2.default-1501957678410\Extensions\ascsurfingprotectionnew@iobit.com.xpi
    FF Extension: (IObit Surfing Protection & Ads Removal) - C:\Users\aaa\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\w316smm2.default-1501957678410\Extensions\ascsurfingprotectionnew@iobit.com.xpi [2017-09-22]
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [glcimepnljoholdmjchkloafkggfoijh] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    R1 ZAM_Guard; C:\WINDOWS\System32\drivers\zamguard64.sys [203680 2017-04-19] (Zemana Ltd.)
    S4 IUFileFilter; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\drivers\win10_amd64\IUFileFilter.sys [X]
    2018-02-19 19:49 - 2018-02-19 19:49 - 000388608 _____ (Trend Micro Inc.) C:\Users\aaa\Downloads\HijackThis_2.0.4.exe
    2018-02-19 17:30 - 2018-02-19 22:32 - 000093388 _____ C:\WINDOWS\ZAM_Guard.krnl.trace
    2018-02-19 01:50 - 2018-02-19 01:50 - 000000000 ____D C:\Users\aaa\AppData\Roaming\adaware
    2018-02-19 01:49 - 2018-02-19 01:49 - 000002440 _____ C:\Users\Public\Desktop\Adaware Antivirus.lnk
    2018-02-19 01:49 - 2018-02-19 01:49 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\adaware
    2018-02-19 01:48 - 2018-02-19 01:48 - 000000000 ____D C:\Program Files\adaware
    2018-02-19 01:47 - 2018-02-19 01:47 - 000000000 ____D C:\ProgramData\adaware
    2018-02-18 22:36 - 2018-02-18 22:36 - 000000000 ____D C:\Users\aaa\AppData\Local\AdAwareDesktop
    2018-02-18 22:19 - 2018-02-18 22:19 - 000000000 ____D C:\Users\aaa\AppData\Local\AdAwareUpdater
    2018-02-18 22:18 - 2018-02-18 22:18 - 000000000 ____D C:\Program Files\Common Files\adaware
    2018-02-18 22:15 - 2018-02-18 22:15 - 002630064 _____ C:\Users\aaa\Downloads\Adaware_Installer.exe
    2018-02-18 19:19 - 2018-02-18 19:19 - 006974584 _____ (ESET spol. s r.o.) C:\Users\aaa\Downloads\esetonlinescanner_plk.exe
    2018-02-18 18:46 - 2018-02-18 18:46 - 000602112 _____ (OldTimer Tools) C:\Users\aaa\Downloads\OTL.exe
    2018-01-29 21:34 - 2018-02-18 19:20 - 000000000 ____D C:\AdwCleaner
    2017-07-13 16:14 - 2017-07-13 16:14 - 000154041 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\215.tmp
    2017-11-19 15:13 - 2017-11-19 15:13 - 000141078 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\2300.tmp
    2017-11-05 17:32 - 2017-11-05 17:32 - 000134560 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\2F86.tmp
    2017-11-05 16:23 - 2017-11-05 16:23 - 000028347 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\4AFC.tmp
    2017-11-19 15:14 - 2017-11-19 15:14 - 000145242 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\4F79.tmp
    2017-11-19 15:45 - 2017-11-19 15:45 - 000028347 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\5D43.tmp
    2017-11-05 15:27 - 2017-11-05 15:27 - 000028347 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\5DC8.tmp
    2017-11-19 15:08 - 2017-11-19 15:08 - 000143073 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\739.tmp
    2017-11-05 15:31 - 2017-11-05 15:31 - 000028347 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\7424.tmp
    2017-07-13 16:59 - 2017-07-13 16:59 - 000028347 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\75AD.tmp
    2017-11-19 15:08 - 2017-11-19 15:08 - 000028347 _____ () C:\Users\aaa\AppData\Local\FE5.tmp

    W FRST wybierz Napraw.


    Polacz sie z internetem z komputera przez telefon z wifi i sprawdz czy jest ok, jezeli bedzie to wina lacza/sprzetu(anetny itp), a nie Twojego komputera.
  • Poziom 4  
    masz tutaj poczatek http://wklej.org/id/3370689/
    Dodano po 13 [minuty]:
    Nie wiem dalej co o tym myslec bylo 50pingu-70 a tera skoczylo 120 nawet 140, patrze to na ts3, patrze na speedtescie to az takiego pingu nie mam, moze cos w konfiguracji internetu tzn karty sieciowej zrabalem, bo lubilem sie bawic?
    Dodano po 2 [minuty]:
    A i jeszcze mam te 80max metrow do anteny skad mam neta wiec jakim cudem taki internet jest.. niby inni maja spoko tylko cos ja?
    Jak cos zrobilem tak jak mowiels
  • Spec od komputerów
    Sprawdziles:
    > Polacz sie z internetem z komputera przez telefon z wifi i sprawdz czy jest ok, jezeli bedzie to wina lacza/sprzetu(anetny itp), a nie Twojego komputera.
  • Poziom 4  
    Szczerzze praktycznie to samo, czyli to nie moja wina, ale dziwne dzwonilem do niego nie raz i ciagle gada ze to nie ich wina, innym smiga, do odbiornika skad mam neta max 80m wiec co moze byc nie tak ??

    Dodano po 49 [sekundy]:

    Najgorsze jest to ze u mnie w okolicy jest ciezko z innym netem, bo mieszkam 2 km od miasta jakos
  • Poziom 42  
    Varius123 napisał:
    moze cos w konfiguracji internetu tzn karty sieciowej zrabalem, bo lubilem sie bawic?

    Można użyć dystrybucji typu live do testu i sprawdzić.
    Varius123 napisał:
    Dzwonilem do typa od internetu i mowi ze jest wszystko dobrze

    Miałem kiedyś radiowy i nie zawsze dostawca mówi prawdę - oględnie mówiąc. Można spróbować aktualizacji sterowników do kart sieciowej.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 4  
    Dra98 napisał:
    Varius123 napisał:
    moze cos w konfiguracji internetu tzn karty sieciowej zrabalem, bo lubilem sie bawic?

    Można użyć dystrybucji typu live do testu i sprawdzić.
    Varius123 napisał:
    Dzwonilem do typa od internetu i mowi ze jest wszystko dobrze

    Miałem kiedyś radiowy i nie zawsze dostawca mówi prawdę - oględnie mówiąc. Można spróbować aktualizacji sterowników do kart sieciowej.


    Rozwin z ta dystrybucja typu live, bo nie kumam.
    Ogolnie antena jest na moim domie przyczepiona i widze ja z pokoju, mialem taka chec nawet wykrecic ja z tamtad i w domu rozerbac, moze wilgoci nabrala, niech ktos z ta antena pomoze choc

    Dodano po 2 [minuty]:

    Christophorus napisał:
    Miałem internet radiowy około osiem lat i było jak piszesz. W godzinach szczytu wysoki ping, znacznie spadająca prędkość łącza w szczycie, nawet do prędkości zbliżonej do modemu telefonicznego dawnej TPSA. Internet niemal wiecznie "zamulony". Jak dzwoniłem to też ta sama śpiewka "u nas wszystko OK, to na pewno u pana jest usterka". Często po takiej interwencji telefonicznej trochę się poprawiała jakość łącza, aby po kilku godzinach wrócić do poprzedniego stanu, jakby ktoś celowo "majstrował" przy tym łączu.


    wczesniej z max 2 msc temu bylo super internet smigal az milo, ale teraz nie wiem co jest, dzwonilem do nich nie raz, przyjechali niby podlaczyli jakis wtyk i to wszystko... chyba sprawdzal sile sygnalu, ale mogli choc w kompie swoim sprawdzic co z antena itp... 80m jest odbiornik skad neta biore wiec nie tak daleko i to po prostej lini
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 4  
    Wczoraj rozkecilem antene, wycziscilem itp, polezala w cieplym, przedchwila zamantowalem ja i tera niby ping w miare... ale ciekawe na jak dlugo.
    Choc juz widze ze ping jest dalej nie stabilny i uja to dalo, moze pokrece antenta w ta i w ta i moze lepiej bd.

    Kiedys jak ulewy w luj mocne byly internet smigal az milo, teraz ciagle jest spoko pogoda i ciagle to samo, to jest wina tego typa... scorpion sie nazwya, ogolnie bylem zadowolny i to bardzo, ale teraz to szkoda gadac, jeszcze gada ze moge zmienic dostawce... powinien dbac o klienta itp, a nie go tracic. Powiem tak mam router ZTE LTE Mf283+ i jak wlazylem tam karte od internetu Orange, choc play docelowo mam miec jak juz, to internet cud miud, moze predkosci nie za duze, ale ping stabilny w granicach 50 do 60. A odbiornik orange jest w miescie czyli te 2km, wiec jak tu internet radiowy nie smiga mi, choc do odbiornika mam max 80m, widze go z domu, przeciez to smiech na sali zeby router z karta lte lepiej smigal niz radiowka
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 4  
    Christophorus napisał:
    Z własnego doświadczenia wiem, że w moim przypadku przyczyną większości problemów było "niedbalstwo" mojego dostawcy internetu radiowego, co ostatecznie skutkowało zmianą dostawcy.

    Jeżeli LTE działa lepiej niż radiówka na tym samym komputerze to raczej nie masz infekcji i wirusa spowalniającego internet.

    Infekcję możesz też wykluczyć uruchamiając na komputerze dystrybucję live Linuksa i testując łącze.

    Nie można też wykluczyć, że powodem takiego stanu rzeczy jest np. zawilgocenie anteny lub przewodu sygnałowego.


    Wszystko sprawdzilem dziala lepiej troche choc i tak skacze jak szalony... napewno dziala lepiej bo mniej ludzi siedzi na necie, macie inne pomysly co z tym zrobic czy poprostu rozwiazac umowe?
  • Poziom 42  
    Varius123 napisał:
    macie inne pomysly

    Jak pisałem w #10 to pozwoli wykluczyć problem z systemem, wirusami, konfiguracją, sterownikami itd. Jeśli będzie tak samo to raczej jak kiedyś zrobiłem -
    Varius123 napisał:
    rozwiazac umowe?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 4  
    Szerze jak patrzyłem na telefonie tak samo było, sprawdzałem nawet na TeamSpeak3 i tam też był duży ping i na kompie to samo, jestem pewny że to wina dostawcy lub mojej anteny, choć wątpię.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 4  
    Dobra dzieki za wszystkie rady itp.
  • Poziom 4  
    Dobra dzieki za wszystkie rady itp.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Poprzestawialem tam antene na dworze w lewo, prawo itp, rozkrecilem, wyczyscilem i dobrze nakierowalem i narazie nie narzekam.