Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Skoda Fabia 1.4 mpi - Szarpie na niskich obrotach

21 Lut 2018 16:28 2436 12
  • Poziom 3  
    Witam. Mam problem ze Skodą Fabią 1.4mpi kod silnika AZE. Mianowicie szarpie na niższych obrotach 1200-1600 obr/min. Elektryk powiedział że mam problem z podciśnieniem więc zacząłem od tego. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica zrobiona. Po tej operacji trochę się poprawiło ale czas wtrysku 3.09-4.12 i podciśnienie 360-390 pokazuje na Vag-u. Wymieniłem przepustnice, pedał gazu, cewke, świece. Problem dalej występuje. Dzwoniłem do serwisu i tam powiedzieli mi że może oprogramowanie się sypło. Czy to możliwe? Proszę o poradę bo już za dużo kasy włożyłem w to auto
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Szarpie wtedy, kiedy ma duże zapotrzebowanie na paliwo.
  • Poziom 3  
    3 bary bez podciśnienia 2.5 z podciśnieniem na biegu jałowym.
    Dodano po 3 [godziny] 41 [minuty]:
    Nie napisałem że auto z LPG. Problem występuje na Pb i LPG. Przeważnie jest tak gdy zwalniam autem do zakresu obrotów 1200-1600 i chce je wyrównać lub zwiększyć. Wtedy zaczyna szarpać. Jedyne co w tym momencie mnie ratuje to wciśnięcie sprzęgła i pozwalam aby obroty spadły na minimalne lub wciśnięcie sprzęgła i dodanie gazu. Po tym silnik normalnie pracuje do chwili gdy znów muszę zwolnić lub wychamować silnikiem w zakres obrotów 1200-1600 wtedy problem powraca
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jaka instalacja LPG, bo nawet rocznika auta nie widzę.
  • Poziom 3  
    Rocznik auta 2001. Instalacja Kme. Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same. Jeździłem trochę na samej Pb bo myślałem że to przez LPG ale nic się nie zmieniło
  • Poziom 11  
    Jak długo jeździsz na LPG?
  • Poziom 3  
    Skode kupiłem z gazem. Zrobiła na instalacji 60tys.
  • Poziom 11  
    Sprawdź ciśnienie w cylindra, gaz eksploatację mocniej pierścienie, może się kończą.
  • Poziom 3  
    To zrobiłem na samym początku. Ciśnienie 12.5 na każdym cylindrze. Jak wymieniałem uszczelkę pod głowicą to wyciągałem tuleje żeby wymienić uszczelki pod nimi. Na tulejach nawet rantu nie ma i jest orginalne honowanie. Oleju od wymiany do wymiany nic nie pobiera.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Łuki0601 napisał:
    Jeździłem trochę na samej Pb bo myślałem że to przez LPG ale nic się nie zmieniło
    Butlę miałeś zakręconą? Gaz z przewodów wypalony? Bo jak nie, to test do kitu.
  • Poziom 18  
    Łuki0601 napisał:
    Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same.
    Część wspólna dla tych paliw to układ zapłonowy . Podmień moduł cewek na próbę. Świece zapłonowe jakie masz ?
  • Poziom 3  
    Świece nowe NTG , cewka nowa. Wtryski od gazu odłączone. Tzn odłączone rurki.
  • Poziom 3  
    Problem rozwiązany.