Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 2007r 1,9 116km - Szarpie na jałowych po rozgrzaniu ciśnienie paliwa ?

23 Lut 2018 07:43 480 2
  • Poziom 27  
    Witam! Auto po nocnym postoju jest w stanie odpalić ale z małym bólem, tzn "rozkręca się" coś na zasadzie jak przy odpowietrzaniu po wymianie pompki. Jak odpali to jakiś czas pracuje dobrze ale jeszcze silnik nie zdąży osiągnąć 50 st aby ruszyła wskazówka a już zaczyna dygotać i pojawiają się dodatnie korekty na pompkach i to różnie druga trzecia czwarta potem na dwóch. Bipy poniżej zera ostro -50, -70. Zwęszyłem od razu że problem pewnie na ciśnieniu i po zaciśnięciu powrotu między tandemem a zaworem na filtrze zaczyna pracować normalnie. Włączyłem manometr w śrubkę ku temu przeznaczoną no i jest niskie skacze od 1 do 2,5 na obrotach po zaciśnięciu powrotu rośnie do ponad 4 więc pomyślałem że zawór regulacyjny gdzieś w tandemie puszcza sprawdziłem jeszcze czy trzyma to ciśnienie i po zgaszeniu na zatkanym powrocie opada szybko do wartości bliskich zeru dopiero jak zacisnę na pracującym zasilanie to trzyma ciśnienie czyli cofa w zasilanie (nie gdzieś w głowice itp) (nie wiem czy to normalne ale chyba zawsze utrzymuje ciśnienie w głowicy po zgaszeniu).
    Wszystko to wyglądało mi na tandem bo zasilanie z baku jest ok ale w razie czego dokonałem szybkiego przełączenia na lokalne zasilanie z bańki i jest identycznie.
    Tandem LUK-a wymieniłem na inny używkę również luka i dalej jest identycznie. Zastanawiam się czy to może nie jest ta przyczyna, jeszcze zmienie tandem na kolejny ale może ktoś ma jakieś pomysły bo ewidentnie opada ciśnienie pomiary i bipy na to wskazują, auto nie kopci po odpaleniu itp aby ropa szła gdzieś w cylindry (cho nawet jak tak się zdarza czasami to są to przecieki na tyle małe że nie mają wpływu na spadek ciśnienia na tandemie)

    Może ktoś coś pomoże. Pozdrawiam!

    Dodano po 1 [minuty]:

    Dodam jeszcze że jak się rozgrzeje pod 90 to zgaśnie a jak ma ponad 50 to już nie odpali trzeba czeka albo zacisnąć powrót.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 27  
    lukashb napisał:
    Jak wygląda sprawa z błędami? wygląda jak czujnik temperatury uszkodzony, i o ile jest zimny to zapala, o tyle jak gorący, to nie daje rady. Albo uszczelnienia na pompkach.


    Brak błędów czasami wyskoczy brak zapłonów na cylindrze ale nie zawsze na tym samym. temperatury ok. Uszczelnienia na pompkach nie dają takich objawów no chyba że się myle.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Wygląda tak jakby ropa nie była spiętrzana w głowicy bo jak sztucznie ją wyhamuje na powrocie (zacisnę powrót) to ciśnienie rośnie i zaczyna pracować normalnie.