Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz stereo używany 2018 cena do 1200 zl

cypek238 23 Lut 2018 09:32 1512 17
  • #1 23 Lut 2018 09:32
    cypek238
    Poziom 5  

Witam szukam wzmacniacza stereo do domu na rok 2018 nic nie znalazłem wszystkie fora już przeczytałem i nic nie znalazłem sprzęt miał by grać w pokoju 30 m w planach tylko 2 glosniki stereo.Ampli podpięty pod tv oczywiscie co polecacie

0 17
  • #2 23 Lut 2018 12:44
    intenso
    Poziom 38  

Co znaczy na rok 2018?
    Używany z roku 2018?

0
  • #3 23 Lut 2018 15:47
    cypek238
    Poziom 5  

Nie no używany ale nie jakiś bardzo stary tylko taki z hdmi i dobrym dźwiękiem nw nie znam się może denon jest dobrym wyborem np avr1912

Dodano po 57 [minuty]:

Ktoś pomoże?

0
  • #4 23 Lut 2018 17:15
    intenso
    Poziom 38  

3808 jest zdecydowanie lepszym amplitunerem.
    Po co Ci amplituner kina domowego do stereo?

0
  • #5 23 Lut 2018 22:31
    cypek238
    Poziom 5  

Właśnie nie mogę znaleźć żadnego stereo wzmacniacza wszędzie są amplitunery.Znalazlem onkyo tx8050 ale wacham się czy to będzie dobry wybór glosniki będą firmy tonsil maestro s ii 180

0
  • #6 23 Lut 2018 23:32
    andrew54
    Poziom 24  

Jak ma być tylko do stereo to słuchałem ostatnio Pioneera A-30, nowy chyba 1100zł i bardzo przyzwoicie grał.

0
  • #7 24 Lut 2018 22:28
    cypek238
    Poziom 5  

Dziękuję za odpowiedź ale pioneer mnie nie przekonuje a czy jeszcze jakieś propozycje

Dodano po 12 [godziny] 43 [minuty]:

Ludzie no pomocy

0
  • #8 26 Lut 2018 16:50
    damieen25
    Poziom 14