Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralka Passata b5 - opuszczanie szyb przy otwieraniu z pilota

23 Lut 2018 22:13 1845 38
  • Poziom 7  
    Witajcie
    Zalozylem w swoim passaciku b5 centralny zamek firmy rtx
    wszystko by bylo z nim wporzadku oprocz faktu ze podczas wcisniecia przycisku otwierania drzwi opuszcza mi takze wszystkie szyby:(!
    (klikam raz delikatnie)
    szukalem dzisiaj prawie caly dzien wczoraj i nie moge znalezc zrodla problemu moze ktos pomoze????prosze?
    nie wiem czy dalem w dobre miejsce temat z gory przepraszam jak w zle
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 33  
    Może ustawioną masz zworke na dłuższy impuls?
  • Poziom 7  
    w module centralnego zamka????

    Dodano po 21 [minuty]:

    a np Uszkodzony mikrostyk w zamku moglby dawac takie objawy?
    podlaczylem zarowno w drzwiach kierowcy jak i pasazera kierowcy
    reakcja taka sama:/
    szyby w dol

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    robsonek25 napisał:
    w module centralnego zamka????

    Nie
    w zamontowanym dodatkowo sterowniku zamka firmy RTX
    Czas wysterowania należy ustawić na max 0,5s.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 7  
    A jak to zrobic???? Jak to zaprogramować

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    robsonek25 napisał:
    A jak to zrobic???? Jak to zaprogramować

    Sprzedawca RTX nie dał instrukcji obsługi ?
    Zadzwoń do Remotronix ze Szczecina tel. 668 117 112.

    Nawet w opisie aukcji na Allegro piszą:
    Nasz sterownik pasuje do każdego auta z centralnym zamkiem
    - tak pneumatycznym jak i elektrycznym
    wbudowany interfejs centralnego zamka zbudowany z użyciem wysokiej jakości przekaźników umożliwia skonfigurowanie sterowania impulsem: "plus", "masa" jak i zmiennym "plus/masa"
    Wygodnie umieszczona zworka umożliwia ustawienie czasu sterowania 0,8sek. (dla zamków elektrycznych) lub 3,5sek. (dla zamków pneumatycznych)
  • Poziom 7  
    Mam tylko schemat z tylu schematu nic nie ma o samoczynnych opuszczaniach się szyb po nacisnieciu przycisku raz.
    A moze to zamek dawać w d..e? Np ten mirkostyk rozsypany albo krancowka ?

    Dopiero w poniedziałek moge tam dzwonic

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    robsonek25 napisał:
    moze to zamek

    Sprawdź sobie sam.
    Podaj ręcznie krótki 0,5s impuls masy na kabel "zamknij" i następnie "otwórz" i sprawdź czy szyby się otwierają razem z zamkiem.
    Następnie podaj ręcznie dłuższy impuls i sprawdź czy "ruszają" szyby.
  • Poziom 7  
    Właśnie myślałem żeby go wyciagnac z drzwi ale to taka rozbiurka zas :/. 4 dzien tylko rozbierac tragedia
    Moglbys mi powiedzieć jak to zrobić przyłożyć kable masy do tego otwierania na chwilę? A potem na dluzej?
  • Poziom 7  
    Nic podobnego sterownik jest w kabinie.
    Do sterownika centralnego zamka mam dostęp. Tylko chodziło mi o zamek że byc moze mikrostyk jest uszkodzony to musze sciagnac blache zeby go wyciagnac i nowy wlutowac
  • Poziom 7  
    Stamtad wychodzi mi masa do niej podpiac kabel od zamykania ?
  • Poziom 7  
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale jak podalem kabelkowi od zamykania drzwi mase to szyby sie opuscily odrazu jak przyłożyłem dluzej to tak samo bylo

    Moderowany przez CameR:

    Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.


  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    robsonek25 napisał:
    jak podalem kabelkowi od zamykania drzwi mase to szyby sie opuscily odrazu

    Piszesz , że "zamykasz" drzwi a szyby się otwierają ... ?
    Włóż kluczyk do zamka drzwi kierowcy i przy zamkniętych drzwiach przekręć kluczyk w prawo "zablokuj".
    Nakręć filmik i zamieść na forum.
  • Poziom 38  
    Jeżeli możesz wrzuć fotkę płytki tego sterownika to podpowiemy gdzie zmienić z 3,5 na 0,5 sekundy.

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    robsonek25 napisał:
    Nie ma reakcji po za tym ze drzwi sie otworzyly i zamknely

    W takim razie masz źle skonfigurowany sterownik RTX (lub źle podłączony) .

    Zamieść posiadaną instrukcję obsługi i schemat.
  • Poziom 7  
    Czy istnieje możliwość skonfigurowania tego ???

    Dodano po 22 [minuty]:

    CameR napisał:
    robsonek25 napisał:
    Nie ma reakcji po za tym ze drzwi sie otworzyly i zamknely

    W takim razie masz źle skonfigurowany sterownik RTX (lub źle podłączony) .

    Zamieść posiadaną instrukcję obsługi i schemat.


    W pudelku bylo tylko coś takiego
    Na schemacie nie moge doczytac jaka funkcje ma ten czerwono czarny kabelek
  • Poziom 38  
    Czegoś tu nie kumam zakładałeś też siłowniki od tego centralnego co kupiłeś, czy siłowniki były oryginalne ?
  • Poziom 7  
    Zeby dzialalo musialem podpiac do tego sterownika silowniki takie pompki a w drzwiach zostawilem te oryginalne ktore dzialaja
  • Poziom 38  
    I jak Ty to wszystko podłączyłeś? Narysój jakś schemat bądź opisz. Wystarczyło kupić sam sterownik centralnego zamka.
  • Poziom 7  
    Teraz mam cos takiego.
    Szyby tym razem w dol nie pojechaly ale z tego co slysze to otwiera kierowce i pasazera kierowcy
    Tylu nie.
    Z instalcji odlaczylem tamte dwa silowniki (slave)
    Moze temu?
    Natomiast na klawisz zamykania pompki reaguja a centralny nie
  • Poziom 7  
    Jednak otwieralo tylko kiwrowce a w reszcie bylo slychac jakby sie otwieralo
    Teraz juz nie ma reakcji w drzwiach zadnych
  • Poziom 38  
    Moim zdaniem masz wszystko źle podłączone. Ten biały i brązowy są nie do tego co myslisz. One służą do zamykania i otwierania z wewnątrz. Do wysterowania fabrycznego centralnego zamka użyj niebieskiego i zielonego. Zapewnie masz sterowanie minusem wiec na nich na przemian w zależności czy zamykasz czy otwierasz pojawia się minus. To trzeba sprawdzić na którym kiedy minus. Jak się mylę poprawcie mnie.

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Ten sterownik nie nadaje się do sterowania fabrycznym zamkiem w Twoim samochodzie.
    Jedyne co możesz zrobić, to zamontować dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i do niego podłączyć sterownik.
  • Poziom 7  
    piotrekwoj1 napisał:
    Moim zdaniem masz wszystko źle podłączone. Ten biały i brązowy są nie do tego co myslisz. One służą do zamykania i otwierania z wewnątrz. Do wysterowania fabrycznego centralnego zamka użyj niebieskiego i zielonego. Zapewnie masz sterowanie minusem wiec na nich na przemian w zależności czy zamykasz czy otwierasz pojawia się minus. To trzeba sprawdzić na którym kiedy minus. Jak się mylę poprawcie mnie.



    Z tego co mi napisales to ogolnie rzecz biorac ja dobrze zrozumialem schemat z ta roznica ze moje auto mialo centralke kiedys a ten schemat jest do auta ktore jej nigdy nie mialo???
    a ten bialy i brazowy zlaczyc z reszta bialych i brazowych?????
    Jutro bede sie tym zajmowal zobaczymy co ty razem z tego wyjdzie oby to byl juz koniec zeby zlozyc juz ten srodek

    Dodano po 2 [minuty]:

    CameR napisał:
    Ten sterownik nie nadaje się do sterowania fabrycznym zamkiem w Twoim samochodzie.
    Jedyne co możesz zrobić, to zamontować dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i do niego podłączyć sterownik.


    Jutro sprobuje zrobic tak jak kolega wyzej napisal potem tak jak Ty i zobaczymy co z tego wyjdzie napewno napisze