Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

1,9 dci korbowód po przejściu

24 Feb 2018 20:22 993 14
  • Level 8  
    Witam, po rozkręceniu pokrywy korbowodu była niespodzianka. Co o tym myślicie ? Tylko jeden korbowód tak miał, panewka była trochę rozjechana, pokrywa wygląda tak.[/quote]
  • Level 8  
    No tak, ten od strony rozrządu
  • Level 40  
    Od strony rozrządu jest pierwszy, zazwyczaj panewki siadają najpierw od strony sprzęgła, olej ma najdłuższa drogę żeby dotrzeć, dziwna sprawa. Wał w jakim jest stanie? Masz może zdjęcie tej panewki?
  • Level 8  
    Jutro Dodam zdjęcie panewki, tu też ta pokrywa była czarna, ciśnienie wszędzie jest 30 a na tym 29. Silnik jest po zatarciu i rozpadzie turbiny, były też kawałki małe twardego metalu w misce.
  • Level 43  
    bubu1769 wrote:
    Od strony rozrządu jest pierwszy

    Nie w tym silniku.
  • Level 40  
    Ciśnienie czego, oleju czy sprężania? Opiłki mogły właśnie być z zatartej turbiny bądź z panewki.

    Dodano po 4 [minuty]:

    milejow wrote:
    bubu1769 wrote:
    Od strony rozrządu jest pierwszy

    Nie w tym silniku.

    Rzeczywiście w Renault musi być zawsze coś dziwnego, chociaż u mnie w Megane najpardziej wywalona była panewka od strony sprzęgła.
  • Level 8  
    Ciśnienie sprężania w cylindrze, i jak z to Megan ? Wymieniłes same panewki ?
  • Level 40  
    Tak, kupiłem auto z uszkodzony turbiną po jej wymianie okazało się że jeszcze panewki klepią, wiem że nie do końca tak się robi ale nie miałem za bardzo czasu a koszty remontu wału przewyższają cenę urzywanego silnik. Na razie jeździ.
    Bardziej bym się skupił na ciśnieniu oleju bo w tych silnikach jest to bardzo ważne.
  • Level 40  
    Ostro oberwały, widać że musiały się przytrzeć i obrócić, debilne rozwiązanie panewek bez zamków, niepokojące są te rysy i wgłębienia, jakby coś dostało się pod panewkę, bądź ktoś je założył brudne z piaskiem. Wał mocno oberwał, czy jeszcze nadaje się do użytku? Jak tak to po skręceniu silnika sprawdź jakie masz ciśnienie oleju. I w tych silnikach olej lepiej wymienić co 10-15 tys., a nie tak jak producent zaleca co 30 tys.
  • Level 8  
    Na wale nie było widać za bardzo, ale po założeniu nowych panewek ciężko było kręcić silnikiem, parę razy odkręciłem i przykreciłem na tym korbowodów i się chyba ułożyły. No nic, jak przyjdzie turbina to sprawdzę jak silnik pracuje. Jak tu się sprawdza ciśnienie oleju ? Pod interfejsem ?
  • Level 8  
    Co myślicie o zmianie pompy oleju i miski olejowej ? To jest wersja 102 km słyszałem że w 130tce jest większa miska i lepsza pompa
  • Level 8  
    Autko poskręcanie ładnie chodzi. Jest jeszcze chyba coś do wymiany bo słychać szum jakby od walka rozrządu ale to już drobnostka. Czekałem długo na core z UK ale było warto. Lepsze takie niż chińczyk z allegrogo.