Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmywarka Bosch SMS69T02EU - nie grzeje wody i zawiesza się po paru minutach

matrixmm 25 Lut 2018 17:21 798 12
  • #1 25 Lut 2018 17:21
    matrixmm
    Poziom 9  

Jak w temacie, zmywarka Bosch SMS69T02EU - nie grzeje wody i zawiesza się po paru minutach programu i wisi tak do końca świata bez erroru. Czy mogę jakoś sprawdzić grzałkę miernikiem, a może powinienem zacząć od sprawdzenia czegoś innego? Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Załączam fotę z pomiarami mojej grzałki. Dla mnie wygląda na ok., ale nie mam zbyt wiele doświadczenia w tym temacie.

0 12
  • Relpol
  • #2 23 Kwi 2018 19:45
    matrixmm
    Poziom 9  

Widzę, że chyba ciężko z pomocą będzie :(
    Wymieniłem dwa przekaźniki od grzałki na płycie ale niczego to nie zmieniło. Siedziałem z miernikiem przez cały program i wygląda na to, że żaden z dwóch przekaźników w ogóle się nie załącza. Cały czas są w pozycji startowej tak jak bez zasilania. Jakie napięcie powinno być na pinach zasilających przekaźnik? (stały czy zmienny) czy jak mam w ogóle odłączoną kostkę grzałki to przekaźnik też powinien się załączyć?

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

0
  • Relpol
  • Pomocny post
    #3 23 Kwi 2018 20:07
    TONI_2003
    Moderator

matrixmm napisał:
    Widzę, że chyba ciężko z pomocą będzie
    Spytam tak przekornie, a ile razy można pisać o tym samym :?:

0
  • #5 23 Kwi 2018 20:40
    remot
    Poziom 30  

matrixmm napisał:
    Widzę, że chyba ciężko z pomocą będzie :(

Raczej nie będzie możliwa.
    matrixmm napisał:
    Jakie napięcie powinno być na pinach zasilających przekaźnik? (stały czy zmienny)
    :arrow: matrixmm Proponowałbym abyś dał sobie spokój z próbami naprawy. To, że założyłeś temat w dziale " początkujący", nie zwalnia Cię (moim zdaniem) od posiadania minimalnej chociażby wiedzy w dziedzinie podstaw elektroniki.

0