Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] niebieski ekran w Latitude E5410 z Win10

amigo10 01 Mar 2018 19:10 285 6
  • #1 01 Mar 2018 19:10
    amigo10
    Poziom 11  

    Pojawia się niebieski ekran bez istotnej przyczyny z poleceniem:Skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Microsoft. Kodu błędu nie zdążyłem zapamiętać.
    Przesyłam logi z FRST z prośbą o pomoc. [/youtube]

    0 6
  • #3 02 Mar 2018 12:37
    krzychupar
    Poziom 40  

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers1: [WinRAR] -> [CC]{B41DB860-64E4-11D2-9906-E49FADC173CA} => -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers6: [Glary Utilities] -> [CC]{B3C418F8-922B-4faf-915E-59BC14448CF7} => -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers6: [WinRAR] -> [CC]{B41DB860-64E4-11D2-9906-E49FADC173CA} => -> Brak pliku
    Task: {F5A11EC4-E267-4814-8783-1612710CD9B6} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
    Hosts:
    HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
    HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
    HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
    BootExecute: autocheck autochk *
    CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1342425534-1270870966-1533166586-1000 -> DefaultScope {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL =
    FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [anti_banner@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 15.0.0\FFExt\anti_banner@kaspersky.com => nie znaleziono
    FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [online_banking@kaspersky.com] - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 15.0.0\FFExt\online_banking@kaspersky.com => nie znaleziono
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [imhlianhlhdicjchlbmbfaefhhjencbe] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    "cjdfsvqr" => serwis został odblokowany. <==== UWAGA
    "movqpepq" => serwis nie został odblokowany. <==== UWAGA
    S2 gupdate; "C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /svc [X]
    S3 gupdatem; "C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /medsvc [X]
    S2 sys32_socket_service; C:\ProgramData\5007629ce6\a7c1453319.exe [X]
    U3 idsvc; Brak ImagePath
    R5 movqpepq; <==== UWAGA: Zablokowana usługa
    C:\WINDOWS\system32\drivers\upkdxtpo.sys -> Odmowa dostępu <======= UWAGA

    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze, gdzie masz FRST.exe.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    0
  • #5 03 Mar 2018 10:24
    amigo10
    Poziom 11  

    Niestety niebieski ekran wrócił wczoraj wieczorem 2x i dzisiaj 1x. Poza tym pojawił się robal winsrv.exe zlokalizowany w kat. Windows, który mocno obciąża procesor. W kwarantannie MALWAREBYTES mam ich kilka bo co jakiś czas się odradza. :cry:

    0
  • #6 19 Mar 2018 10:43
    amigo10
    Poziom 11  

    Zrobiłem wszystko co doradzały poradniki: skan pamięci, plików systemowych, rejestru itd. i nic. W ostatnim kroku pozostał reset systemu. No i teraz nie ma problemu.
    Zamykam temat.

    0
  • #7 19 Mar 2018 10:46
    amigo10
    Poziom 11  

    Zrobiłem wszystko co doradzały poradniki: skan pamięci, plików systemowych, rejestru itd. i nic. W ostatnim kroku pozostał reset systemu. No i teraz nie ma problemu.
    Zamykam temat.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Rozwiązanie jak w ostatnim mailu. Reset systemu.

    0