Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router Asus RT-AC750 - Rozłączanie internetu

Lumixsus 02 Mar 2018 15:03 435 7
  • #1 02 Mar 2018 15:03
    Lumixsus
    Poziom 2  

Witam mam problem po zakupie routera od asusa zrobilem (tak mi sie wydaje) wszystko dobrze posiadam router on vectry i z niego podpiolem kabel do portu wan z routeru asus skonfigurowalem wszystko i problem jest taki ze na WIFI mam podlaczone 4 urzadzenia i kiedy korzystam z internetu na laptopie internet na innych urzadzeniach sie rozlacza resetuje i w tym momencie tracie internet na laptopie ale np na telefonie moge z niego korzystac sprawdzalem ip urzadzen i mam ustawione na automatyczne i koncowki sa inne wiec nie mam pojecia w czym moze byc problem ogolnie w temacie jestem zielony i potrzebowal bym pomocy przy konfiguracji routera P.S chanelle tez mienialem i dalej to samo ;/

0 7
  • #2 02 Mar 2018 16:25
    makosuu
    Specjalista Sieci, Internet

A ten router od vectry przestawiłeś w tryb bridge?

0
  • #3 02 Mar 2018 19:23
    Lumixsus
    Poziom 2  

wlaNie za bardzo wiem jak to zrobic poniewaz jest to bardzo stary router nawet nie wiem jak sie z nim polaczyc on ma z 10 lat chyba

0
  • #4 02 Mar 2018 19:46
    makosuu

W panelu klienta Vectry. Logujesz się tam i masz możliwość podstawowej konfiguracji routera. Do panelu routera się nie zalogujesz.

0
  • #5 02 Mar 2018 21:32
    sebap
    Poziom 40  

Dlaczego do WAN a nie LAN?

0
  • #6 02 Mar 2018 21:34
    makosuu

sebap napisał:
    Dlaczego do WAN a nie LAN?

A dlaczego niby do LAN? Ma przestawić router vectry w tryb bridge, i wtedy myśleć nad Asusem.

0
  • #7 02 Mar 2018 21:56
    sebap
    Poziom 40  

Może pod LAN i Asus jako AP?

0
  • #8 02 Mar 2018 22:10
    makosuu

sebap napisał:
    Może pod LAN i Asus jako AP?