Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Uprawnienie SEP do 1kV a praca pod napięciem PPN dla PGE

cycoh 02 Mar 2018 18:26 3786 5
    cycoh
    Level 10  
    Witam
    Z zawodu jestem automatykiem/elektrykiem utrzymania ruchu czyli chyba pojęcie o prądzie mam :)

Właśnie jestem na etapie budowy domu, przyłącze PGE Dystrybucja mi zrobiła i teraz czeka mnie wizyta u dostawcy energii.
    Otóż sprawa wygląda tak żeby podpisać umowę na dostawę energii muszę wykonać jakąkolwiek instalację elektryczną np. do budynku czy nawet skrzynki postawionej obok. Jest to składane na oświadczenie inwestora.
    Ale by PGE wydało mi klucze do skrzynki potrzebują wydać mi na podstawie uprawnień do prac pod napięciem PPN.
    moje uprawnienia:
    Eksploatacja w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu
    Grupa1:
    urządzenia instalacje i se wytwarzające i przesyłające zużywające energię elektryczną
    2-urządzenia instalacje do 1kv
    5 -urządzenia elektrotermiczne
    7-sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego
    10-aparatura kontrolno-pomiarowa

Czy coś jeszcze było by wymagane ?
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
  • HeluKabel Akademia WiedzyHeluKabel Akademia Wiedzy
    stonefree
    Level 26  
    Co ta za złącze kablowo-pomiarowe i który oddział PGE ma takie wymagania? W większości złacz kablowych montowane są rury RL, jeden koniec jest poniżej poziomu gruntu i można go odgrzebać pod fundamentem, a drugi znajduje się poniżej listwy zaciskowej w szafce licznikowej. Listwa jest bez napięcia, dopóki nie zostanie zamontowany licznik, wiec nie rozumiem po co tu PPN.
    cycoh
    Level 10