Witam .Panowie Mam taka zagwozdkę volvo S40 1.8 i 16v .
z pod czujnika wałka rozrządu ciekł olej, wyjąłem czujnik uszczelniłem silnik odpalał po godzinie silnik w czasie jazdy zgasł sekundy przed zapaliła sie kontrolka błąd sterownika sielnika . próba odpalenia nic nie dała, pod maska zaczą tykać przekaźnik od pompy paliwa imo wyłącza sie bez problemu
czujnik położenia wału korb. generował tylko 10omh z 240 omh co podaje producent
czujnik położenia wałka rozrządu nie generuje nic podczas pomiaru trup
rozrząd wedle znaków sie zgadza
brak iskry na świecy
pompy w zbiorniku nie słychac ( na krótko działa ) i stukot w przekaźniku od pompki paliwa
nakierujcie co jeszcze sprawdzić komp nie wykrywa błedu bo poprzedni właściciel rozwalił gniazdo obdII
z pod czujnika wałka rozrządu ciekł olej, wyjąłem czujnik uszczelniłem silnik odpalał po godzinie silnik w czasie jazdy zgasł sekundy przed zapaliła sie kontrolka błąd sterownika sielnika . próba odpalenia nic nie dała, pod maska zaczą tykać przekaźnik od pompy paliwa imo wyłącza sie bez problemu
czujnik położenia wału korb. generował tylko 10omh z 240 omh co podaje producent
czujnik położenia wałka rozrządu nie generuje nic podczas pomiaru trup
rozrząd wedle znaków sie zgadza
brak iskry na świecy
pompy w zbiorniku nie słychac ( na krótko działa ) i stukot w przekaźniku od pompki paliwa
nakierujcie co jeszcze sprawdzić komp nie wykrywa błedu bo poprzedni właściciel rozwalił gniazdo obdII