Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak rozkrecic pralke.

Dekrek 17 Sie 2005 12:07 4728 7
  • #1 17 Sie 2005 12:07
    Dekrek
    Poziom 10  

Witam !

Jak w temacie.Dodam tylko ze jestem amatorem.Chodzi mi dokladnie o to jak wyjac lub rozkrecic lozysko to ktore jest pod kolem zamachowym z tylu pralki.Tam gdzie jest silnik,pasek klinowy i kolo zamachowe ktore napedza beden.Wydaje mi sie ze poszlo wlasnie to lozysko ktore jest pod tym kolem zamachowych i chce je wymienic tylko ze mam problem z jego wyjeciem.Jak to zrobic ?Trzeba wyjac ta gume co jest z przody pralki i caly beden czy da sie inaczej ? Gdzie mozna w szczecinie kupic owe lozysko?

0 7
  • #2 17 Sie 2005 12:15
    Topolski Mirosław
    Moderator Elektrotechnika

Witam
    Musisz odkręcić śrubę mocującą koło pasowe,zdjąć koło,zdjąć zabezpieczenie-jeśli jest,odkręcić krzyżak,zdjąć go,wymienić łożyska,simmering i zmontowac w odwrotnej kolejności.
    Atak dla przypomnienia powinieneś podać typ pralki i producenta,a najpierw wpisać w wyszukiwarce wymiana łożysk i użyc przycisku szukaj,jest naprawdę dużo informacji na ten temat.Pozdrawiam

0
  • #3 17 Sie 2005 12:24
    Dekrek
    Poziom 10  

Pralka to Ardo A 600. Doszlem do odkrecania krzyzaka ale nie moge sobie z tym poradzic. Nie wiem co dokladniej odkrecic bo wyglada na to ze juz nic nie ma do odkrecania.

0
  • #4 17 Sie 2005 13:38
    Topolski Mirosław
    Moderator Elektrotechnika

Wkręć śrube w ośkę bębna,uderz w nią młotkiem-bęben powinien pójść trochę do przodu,a wtedy bez problemu zdejmiesz krzyżak,rób to uwaznie,bo o ile pamiętam któraś Ardo miała delikatne blachy.

0
  • #6 17 Sie 2005 16:50
    zayzayer
    Specjalista AGD

Tam przecież trzeba tylko odkręcić obejmę i wyjąć pokrywę zbiornika razem z bębnem. Przedtem wyciagnąć grzałkę.

0
  • #7 17 Sie 2005 21:17
    skryn
    Admin grupy AGD

jarek.agd napisał: