Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Zawieszająca sie przeglądarka - Dodawanie załączników

07 Mar 2018 15:02 462 17
  • Poziom 3  
    Witam serdecznie,
    przy probie dodania załącznika w poczcie Yahoo, każda przeglądarka (IE, Chrome, Mozilla) z której korzystałam się zawiesza. Próbowałam resetować oraz odinstalować przeglądarki ale problem nie znika. Bardzo proszę o pomoc.
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    To jest PRZEGLADARKA, a nie wyszukiwarka! Wyszukiwarka to np. google lub bing...

    Masz jakis antywirus? Po jego wylaczeniu tez sie zawiesza?
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Jaki system operacyjny?
    Czy użytkownik ma prawa administracyjne?
    Czy na próbę uruchomienie przeglądarki "Uruchom jako administrator" rozwiązuje problem?

    Popraw pisownię! Kolobos ma rację - to dwie różne rzeczy!
  • Poziom 3  
    Przepraszam za pisownię, faktycznie się zagapiłam. Odinstalowałam wszystkie antywirusy. System operacyjny to Windows 8.1. Jestem administratorem ale nawet po wybraniu ''Uruchom jako administrator'' problem nie zniknął.
  • Poziom 3  
    W trybie awaryjnym wszystko działa super. Co dalej?
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Sprawa się komplikuje.
    Nie wiem jak bardzo radzisz sobie z komputerem.

    Teraz należałoby w trybie normalnym np:

    1. Wyłączyć w przeglądarkach Akcelerację sprzętową.
    2. Przy pomocy narzędzia konfiguracji (msconfig) lub menadżera zadań wyłączać po kolei programy autostartu i upolować winowajcę.
    3. Przeczyścić rejestr po pozostałościach programów antywirusowych.
    4. Masz szkodliwe oprogramowanie (trojany/wirus)

    Możliwości jest sporo.

    Tryb awaryjny nie wczytuje z systemem wielu składników - nie wiadomo, który konkretnie wywołuje efekt "zacinania się" przeglądarki przy dodawaniu załączników.

    Wyłącz na początek Akcelerację sprzętową w przeglądarce (dowolnej) i zobacz czy to pomoże. Jak to zrobić znajdziesz w Google.

    Spróbuj uruchomić program AdwareCleaner i sprawdź działanie po czyszczeniu:
    https://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    przycisk DOWNLOAD NOW.
  • Spec od komputerów
    Odinstaluj: Google Toolbar for Internet Explorer

    W katalogu C:\Users\Joanna\Downloads utworz plik Fixlist.txt z podana zawartoscia:
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1860991589-62116399-920110361-1002_Classes\CLSID\{162C6FB5-44D3-435B-903D-E613FA093FB5}\InprocServer32 -> C:\Users\Joanna\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.6998.0830\amd64\FileCoAuthLib64.dll => Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [BaiduAntivirusIconLock] -> {0A93904A-BB1E-4a0c-9753-B57B9AE272CC} => -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers1: [Baidu_Scan] -> {0A93904A-BB1E-4a0c-9753-B57B9AE272CB} => C:\Program Files (x86)\Baidu Security\Baidu Antivirus\5.4.3.115722.0\BavShx64.dll -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers2: [Baidu_Scan] -> {0A93904A-BB1E-4a0c-9753-B57B9AE272CB} => C:\Program Files (x86)\Baidu Security\Baidu Antivirus\5.4.3.115722.0\BavShx64.dll -> Brak pliku
    ContextMenuHandlers6: [Baidu_Scan] -> {0A93904A-BB1E-4a0c-9753-B57B9AE272CB} => C:\Program Files (x86)\Baidu Security\Baidu Antivirus\5.4.3.115722.0\BavShx64.dll -> Brak pliku
    Task: {57AF7757-5EAF-459F-87FA-B0F8B2B439A8} - System32\Tasks\{ADCBD8BA-A4E0-4B9E-8A82-2AB364591A06} => c:\program files (x86)\maxthon\bin\maxthon.exe
    Task: {DC1EBF05-3014-4486-B0D9-B9D5BC03126C} - System32\Tasks\{259D2690-0287-403F-8646-A3F5F30A5DDC} => C:\WINDOWS\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Kalypso Media\Tropico 4\Tropico4.exe" -d "C:\Program Files (x86)\Kalypso Media\Tropico 4"
    HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""=""
    HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""=""
    HKU\S-1-5-21-1860991589-62116399-920110361-1002\...\MountPoints2: {2036ba54-3729-11e6-829f-d07e352f08f9} - "G:\OInstall.exe"
    HKU\S-1-5-21-1860991589-62116399-920110361-1002\...\MountPoints2: {42075c9d-08d2-11e6-8293-d07e352f08f9} - "I:\setup.exe"
    Startup: C:\Users\Joanna\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Send to OneNote.lnk [2016-06-24]
    GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <==== UWAGA
    CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
    URLSearchHook: [S-1-5-21-1860991589-62116399-920110361-1001] UWAGA => Brak domyślnego URLSearchHook
    SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKLM -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =
    SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKLM-x32 -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1860991589-62116399-920110361-1002 -> {3A171E95-9095-4862-A837-7DEFCD9AA35B} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1860991589-62116399-920110361-1002 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
    CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.istartpageing.com/?type=hp&ts=1449348202&z=80e6c123210420d50020c13g3z8zft7c1zebao2e9g&from=cor&uid=ST1000LM014-SSHD-8GB_W770JMJAXXXXW770JMJA"
    CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxps://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=yset_widemail_chr_win&type=default
    CHR DefaultSearchKeyword: Default -> Yahoo
    CHR DefaultSuggestURL: Default -> hxxps://search.yahoo.com/sugg/ie?output=fxjson&command={searchTerms}&nResults=10
    C:\Users\Joanna\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\njajpefejmjnhcddhaleakkcehiilppa
    CHR Extension: (Yahoo Web) - C:\Users\Joanna\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\njajpefejmjnhcddhaleakkcehiilppa [2018-03-07]
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    S2 hypersession; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\activedetech.sys [X]
    S2 VDWFP; \??\C:\WINDOWS\system32\Drivers\VDWFP64.sys [X]
    S1 vonetframe; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\vonetframe.sys [X]
    2018-03-07 18:54 - 2018-03-07 18:55 - 000000000 ____D C:\AdwCleaner
    2015-11-04 20:48 - 2015-11-04 20:48 - 000414488 _____ () C:\ProgramData\FHXCOFFWRVDN.dat
    2015-05-23 20:47 - 2015-05-23 20:47 - 000000079 _____ () C:\Program Files (x86)\prefs.js

    W FRST wybierz Napraw.


    Niestety w logach nie widac co dokladnie powoduje problem.
    Mozesz sprobowac wykonac czysty rozruch: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows
    nastepnie wlaczac po trochu i sprawdzac czy dziala wysylanie zalacznikow czy nie, az trafisz co dokladnie powoduje ten problem.
  • Poziom 3  
    Ok, zrobiłam dokładnie to co kazaliście. Wyłączyłam wszystko co uruchamia się przy starcie a nie pochodzi od microsoftu. Przeglądarka nadal się wiesza przy wyborze załącznika. Może to jednak coś z systemu? Ehhh.... :(
  • Spec od komputerów
    Problem wystepuje tylko z Yahoo? Czy w przypadku innych np. gmail tez?
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Mam jeszcze jeden pomysł.

    Utwórz nowe świeże konto o dowolnej nazwie w systemie Windows.
    Zaloguj się na niego (poczekaj aż system przygotuje pulpit) i zrób tę samą operację,
    którą robiłaś w trybie awaryjnym i działało dobrze.

    Napisz o efektach... podejrzewam, że Gmail będzie działa dobrze.
  • Poziom 3  
    Utworzyłam nowe konto i przeszłam na tryb awaryjny jak kazałeś. Problem znikł! Dodam tylko ze pojawiał się nie tylko na yahoo ale gmail'u tez. O czym to świadczy?
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Miałaś sprawdzić na nowym koncie ale w trybie normalnym.
  • Poziom 3  
    W trybie normalnym też działa.
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    To przenies swoje pliki na nowe konto, a to uszkodzone usun.
  • Poziom 3  
    Wszystko sie udalo, zamykam temat.