Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Platforma z 4 tensometrami

10 Mar 2018 17:26 765 16
  • Poziom 3  
    Witam, potrzebuję zbudować platformę na 4 siłownikach, na której będzie stał robot. W chwili kolizji chwytaka z platformą, ma się wsuwać ten siłownik, który jest najbardziej obciążony. W tym celu chciałbym skorzystać z 4 tensometrów rozmieszczonych na rogach. Czy takie rozwiązanie zadziała ? Jeśli tak to w którym miejscu dać tensometry, pod platformą (przylegajace do powierzchni) , czy na powierzchni platformy? Jakie tensometry do tego by się sprawdziły? W temacie tensometrów jestem początkujący, więc dziękuję za każdą poradę :)
  • Specjalista Automatyk
    Witam,

Azautomatyk napisał:
    Witam, potrzebuję zbudować platformę na 4 siłownikach, na której będzie stał robot. W chwili kolizji chwytaka z platformą, ma się wsuwać ten siłownik, który jest najbardziej obciążony.

Trochę dziwna kombinacja że robot ma mieć kolizję na platformie na której stoi ;)
    Jaki to robot ?

Pozdrawiam,
  • Poziom 3  
    Heh, trochę źle napisałem. Może mieć kolizję, czyli może zajść sytuacja,że chwytak robota uderza w platformę na której stoi. Moim zadaniem jest określenie, na który siłownik działa największa siła i wsunąć ten siłownik,żeby zamortyzował uderzenie. Robot to uczelniany wytwór, także kodu katalogowego nie będzie heh. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam :)
  • Pomocny post
    Specjalista Automatyk
    Witam,

Opisz dokładnie jak wygląda mocowanie robota do platformy i jak siłowniki
    mają być zamontowane do platformy. Rozumiem że robot będzie w powietrzu?
    Poglądowy rysunek byłby pomocny.

Pozdrawiam,
  • Poziom 3  
    Platforma z 4 tensometrami
    Robot będzie stał na środku tej platformy, mam nadzieję że coś widać na tym szkicu, pozdrawiam :)

Dodano po 11 [godziny] 55 [minuty]: