Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

AOC AG352UCG - pionowy jaśniejszy pasek wzdłuż ekranu (około 25% powierzchni)

sajetspam 11 Mar 2018 20:23 1464 8
  • #1
    sajetspam
    Level 6  
    Witam, monitor AOC AG352UCG ma miesiąc, zauważyłem wzdłuż ekranu jaśniejszy pasek, to usterka? Strasznie mnie to drażni. Dość widoczne przy przesuwie ekranu góra i dół.
    AOC AG352UCG - pionowy jaśniejszy pasek wzdłuż ekranu (około 25% powierzchni)AOC AG352UCG - pionowy jaśniejszy pasek wzdłuż ekranu (około 25% powierzchni)AOC AG352UCG - pionowy jaśniejszy pasek wzdłuż ekranu (około 25% powierzchni)
  • #3
    sajetspam
    Level 6  
    AOC AG352UCG - pionowy jaśniejszy pasek wzdłuż ekranu (około 25% powierzchni) AOC AG352UCG - pionowy jaśniejszy pasek wzdłuż ekranu (około 25% powierzchni)
    Trzeba chwilę, żeby zacząć zauważać.
  • #4
    DiZMar
    Level 43  
    Myślałem, że to błąd fotografii. Zapewne w realu to lepiej widać. Reklamuj. Jeżeli kupiłeś w markecie to problemu z wymiana lub zwrotem gotówki nie będzie. Jeżeli w małym sklepiku to właściciel będzie się migał od pozytywnego załatwienia reklamacji.
    Sprawdź czy ten efekt jest z różnych źródeł sygnału i na różnych kablach sygnałowych.
  • #5
    sajetspam
    Level 6  
    DiZMar wrote:
    Myślałem, że to błąd fotografii. Zapewne w realu to lepiej widać. Reklamuj. Jeżeli kupiłeś w markecie to problemu z wymiana lub zwrotem gotówki nie będzie. Jeżeli w małym sklepiku to właściciel będzie się migał od pozytywnego załatwienia reklamacji.
    Sprawdź czy ten efekt jest z różnych źródeł sygnału i na różnych kablach sygnałowych.


    Dzięki :), tak też zrobię, ale gwarancja producenta, także walka z serwisem (Pierwszy monitor reklamowalem przez 2 miesiące i tam było wyraźnie widać - zepsuta matryca, wymienili na nowy. Teraz z tym nowym coś się dzieje, po miesiącu użytkowania...ehh, chciałem się dowiedzieć coś więcej zanim zacznę batalię) AOC AG352UCG - pionowy jaśniejszy pasek wzdłuż ekranu (około 25% powierzchni)
  • #6
    DiZMar
    Level 43  
    Skorzystaj z rękojmi u sprzedawcy a nie z gwarancji producenta/importera co postawi Ciebie w znacznie lepszej sytuacji prawnej.
  • #7
    sajetspam
    Level 6  
    DiZMar wrote:
    Skorzystaj z rękojmi u sprzedawcy a nie z gwarancji producenta/importera co postawi Ciebie w znacznie lepszej sytuacji prawnej.

    Dzięki, ale w sklepie internetowym było wyraźnie napisane, że sprzęt jest objęty gwarancją producenta (3lata) i nie miałem możliwości wyboru - w tym tygodniu upewnię się u Rzecznika Konsumenta, jakie są możliwości prawne, na wypadek gdybyś miał rację, żebym znowu nie musiał walczyc z serwisem AOC dwa miesiące.
    Pozdro :)
  • Helpful post
    #8
    DiZMar
    Level 43  
    sajetspam wrote:
    ...
    Dzięki, ale w sklepie internetowym było wyraźnie napisane, że sprzęt jest objęty gwarancją producenta (3lata) ...

    Gwarancja jest dobrowolna. Może być ale niekoniecznie. Obowiązują warunki (w tym czas obowiązywania) w niej określone. Rękojmia jest z mocy prawa i wynosi 2 lata od daty zakupu/otrzymania nowego sprzętu. Gwarancja nie może ograniczać rękojmi. Do rękojmi zobowiązany jest tylko i wyłącznie sprzedawca. Gwarancję realizuje podmiot wskazany w niej. Gdybyś reklamował w 3 roku po zakupie to z rękojmi nie mógłbyś skorzystać. Pozostałaby tylko gwarancja gdyby była 3-letnia. W przypadku korzystania z rękojmi sprzedawcę obowiązuje 14-dniowy czas jej rozpatrzenia. Sprzedawca może przed upływem 14 dni od zgłoszenia zawiadomić o przedłużeniu załatwienia o kolejne 14 dni i ten termin nie podlega przedłużeniu. Po przekroczeniu 14 dni (brak powiadomienia o przedłużeniu) lub drugich 14 dni można nie przyjąć naprawionego sprzętu a jedynie nowy identyczny model lub zwrot gotówki. Na inny model można ale niekoniecznie zgodzić się. Po otrzymaniu wymienionego na nowy czas rękojmi biegnie od początku dlatego trzeba zadbać aby była potwierdzona data odbioru nowego sprzętu. To tak w skrócie wyglądają prawa konsumenta z tytułu rękojmi (niezgodności towaru z umową). Prawa użytkownika z tytułu gwarancji są takie jakie opisano w warunkach gwarancji.
  • #9
    sajetspam
    Level 6  
    Dziękuję, zatem będzie można załatwić sprawę przez sklep. :)