Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Maszynka do strzyżenia włosów do 150 zł

Pitis 11 Mar 2018 21:13 5382 7
    Pitis
    Level 2  
    Jak w temacie, jestem totalnym amatorem, szukam maszynki tak do 150 zł max do własnego użytku

Osobiście znalazłem

PHILIPS HC 5450/15
    Moser 1400
    BRAUN HC 5050

Ale totalnie się na tym nie znam, co polecacie
  • Helpful post
    quake_85
    Level 11  
    Miałem jedną maszynkę Philipsa, ostrza nie do zdarcia. Używałem jej kilka razy w miesiącu przez 5 lat i zepsuł się plastikowy, przesuwny grzebyk. Ok kilku lat mam drugą tej firmy i nie narzekam a cena około 100 zeta. Nie używam jej już tak często jak poprzedniej ale nigdy nie zawiodła. Oczywiście trzeba czyścić po strzyżeniu. Polecam
    Pitis
    Level 2  
    Kupiłem remingtona HC5810 Genius z polecenia kolegi, na weekend sprawdze i dam znać jak się spisuje.
    Pitis
    Level 2  
    No szczerze powiedziawszy jestem bardzo zadowolony, chodzi bardzo dobrze dodatkowo posiada kuferek z niezbędnymi akcesoriami także mogę śmiało polecić
    pawelira
    Level 16  
    Obcinam się sam. Miałem/mam ponad 10 latmaszynkę Philips QC5170 . Dla mnie rewelacja. Połamały się jednak nasadki i byłem zmuszony kupić nową. Chciałem taką samą jednak model nie dostępny już w sprzedaży.
    Myślałem o podobnej PHILIPS QC5570 ale jej nie kupiłem, sam nie wiem dlaczego. Chyba szkoda mi było dołożyć , kupiłem Philips HC5450/80 i żałuję tego . Maszynka w porównaniu do starego filipsa tnie fatalnie. Jest to jeden z moich najbardziej nieudanych zakupów
    Kupiłbym chyba tego PHILIPS QC5570 choć teraz nie jestem pewny czy byłby tak dobry jak stary, być może tak.
    r103
    Level 32  
    pawelira wrote: