Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Telefonia VOIP - nie działa na smartphonie po aktualizacji softu

12 Mar 2018 10:49 270 3
  • Poziom 18  
    Witam
    Mam problem z firmie, korzystamy z usłg firmy actio, po aktualizacji telefonów przestały działać na nich aplikacje voipowe. To znaczy wszystko się instaluje i loguje, ale pracownicy nie widzą, że ktoś do nich dzwoni. Macie pomysł co to może być?
    telefon to samsung J3 2016
    w zdjęciach wrzucam soft przed i po aktualizacji
    ( na szczęście nie wszyscy zaktualizowali telefony)

    Przed
    Spoiler:
    [img][/Telefonia VOIP - nie działa na smartphonie po aktualizacji softuimg]


    Po
    Spoiler:
    [img]Telefonia VOIP - nie działa na smartphonie po aktualizacji softu[/img]



    Podejrzewam, że samsung mógł coś zepsuć w kwestii zabezpieczeń.
  • Pomocny post
    Specjalista Sieci, Internet
    Jeżeli nie zależy Ci na natywnym kliencie VoIP, to zainstaluj apkę od Grandstream.

    Odnośnie natywnej aplikacji: rozumiem, że pracownicy mogą wykonywać połączenia, nie mogą ich natomiast odbierać? Jeżeli tak, to musisz w ustawieniach klienta zezwolić na odbieranie połączeń i zaakceptować ostrzeżenie o szybkim rozładowaniu baterii, zezwolić na uruchamianie w tle (i inne podobne uprawnienia) oraz całkowicie wyłączyć usypianie aplikacji i ograniczenia w zarządzaniu zużyciem energii.
  • Poziom 18  
    czyli jeśli chce zachować aplikacje, które już mamy (muszą być z listy) to wystarczą ustawienia dostępności

    SUpER :) Dam znac czy pomogło ;)
  • Poziom 18  
    Faktycznie opcje oszczedzania baterii pomogły, dzieki wielkie :)