Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zamiana znacznika <h1> na html

WiemCoJeem 12 Mar 2018 21:11 384 4
  • #1 12 Mar 2018 21:11
    WiemCoJeem
    Poziom 2  

Cześć,
    Mam pewien problem.. Jestem początkującym programistą i dopiero się uczę, przygodę z programowaniem zacząłem po to, aby stworzyć stronę o tematyce przyrodniczej.

Otóż.. Chciałbym zamienić znacznik <h1> (+</h1>) na coś większego..
    Na przykład:

Kod: css
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Kod: html

(każde użycie znacznika <h1> powodowałoby to, że zamieniałby się on na jakiś plik HTML, który byłby zdefiniowany w przykładowym pliku: def.php, a sam można powiedzieć "Skrypt" byłby w skrypt.php, prosiłbym o napisanie owego skryptu, lepiej się wtedy uczę, niż abym kombinował samemu (i tak w końcu do niczego nie dojdę z tym kombinowaniem..))

0 4
  • #2 12 Mar 2018 21:17
    marcinj12
    Poziom 40  

Średnio rozumiem, o czym piszesz... Chcesz zwiększyć rozmiar czcionki w <h1> ? To zdefiniuj mu styl w CSS

Kod: css

0
  • #3 12 Mar 2018 21:24
    WiemCoJeem
    Poziom 2  

Nie, chodzi o to.. Aby znacznik <h1> był zamieniany na plik PHP, napisałem wyżej :P
    Gdy piszę w jakimś pliku PHP znacznik <h1> to aby to się zamieniało na np.

<p>$(tekst pomiędzy znacznikami php)</p>
    <hr />

//Ps. na CSS'ie się znam, tylko PHP takie 2/10 jest niestety.

0
  • #4 13 Mar 2018 15:48
    JacekCz
    Poziom 35  

WiemCoJeem napisał:
    Nie, chodzi o to.. Aby znacznik <h1> był zamieniany na plik PHP, napisałem wyżej :P
    Gdy piszę w jakimś pliku PHP znacznik <h1> to aby to się zamieniało na np.

<p>$(tekst pomiędzy znacznikami php)</p>
    <hr />

//Ps. na CSS'ie się znam, tylko PHP takie 2/10 jest niestety.