Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centrala Alarmowa CA10 z Manipulatorem CA-10KLED

girqof 12 Mar 2018 22:25 489 11
  • #1 12 Mar 2018 22:25
    girqof
    Poziom 10  

Witam,

Mam problem z alarmem...niestety jestem poza granicami Polski a alarm założony w domu jest firmy Satel.Co gorsza nikt się nie chce tego podjąć albo takich fachowców mi przysyłają...Do rzeczy do centrali podłączone jest 6 czujek 2EOL/NC ,2 sygnalizatory jeden zew drugi wew, i dwa czujniki magnetyczne w drzwiach z czego czujniki magnetyczne podłączone są bezpośrednio z manipulatora. Manipulator CA-10KLED.Problem jest następujący po załączeniu aku i zasilania na manipulatorze migają 2 diody alarmu i zbrojenia (na przemian) z 3 sec piknięciem...próbowałem zakładac zworkę na RESET odczekałem 60s i dalej to samo nie można wprowadzić w ogóle hasła do trybu serwisowego.Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach więc potrzebował bym porady jak i pomocy w ew. rozwiazaniu problemu jeżeli jest to w ogóle możliwe , dla osoby z moim skromnym pojęciem.JEstem w stanie udzielić odpowiedzi na zadane pytania i szczerze powiedziawszy liczę na waszą pomoc. Dodam,iż było kilku "fachowców" niestety bez rezultatów natomiast zostałem z dodatkowym manipulatorem(nowy)jako że stary był "popsuty".Po heroicznej walce doszedłem do wniosku, że bynajmniej spróbuje wziąć sprawy w swoje ręce przy ew waszej pomocy.Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

0 11
  • #2 12 Mar 2018 22:53
    alster1
    Poziom 26  

Na początek sprecyzuj jaki masz sprzęt.
    Centrala CA6 i manipulator CA-6 KLED czy centrala CA10 i manipulator CA-10 KLED, bo to co napisałeś "centrala CA 6 i manipulator CA-10 to raczej chodzić nie będzie.

0
  • #4 13 Mar 2018 12:11
    alster1
    Poziom 26  

norbert.s. napisał:
    CA-10 KLED z klapką o ile dobrze pamiętam będzie chodzić.