Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Insygnia 2.0CDTI - Brak mocy nie wkreca sie na obroty

Cars20 12 Mar 2018 22:34 1323 6
  • #1 12 Mar 2018 22:34
    Cars20
    Poziom 2  

    Witam. Problemy zaczely sie z miesiac temu gdy auto na 3 biegu przy 3,5tys obrotow zaczelo przeladowywac turbine ,komputer pokazywal zbyt niskie doladowanie (zawor uszkodzony) po przelozeniu okazalo sie ze jednak nic nie pomoglo wiec zalozylem nowe przewody od podcisnienia i dalej nic...Turbo dalem do sprawdzenia i w bardzo dobrej kondycji zmienna geometrria itp.Jednak kilka dni temu zgasilem auto po ponownym odpaleniu zaczol kopcic nie chcial wejsc na obroty i jechac. Podlaczylem kompa i P0402 chyba to byl blad EGR prowizorycznie zaslepilem blaszka i nagle zaczol chodzic normalnie ale bez turbo...(co jakis czas chwile chodzi normalnie...) .Po tej sytuacji pojechalem na lepszego kompa sprawdzilem DPF i zapchany . Zostal przedmuchany bardzo duzym cisnieniem i dalej nic. Moze ktos wie co z tym autem sie dzieje ?

    0 6
  • #2 13 Mar 2018 00:38
    kaczor4011
    Poziom 14  

    Czy silnik posiada klape gaszącą? ( nie znam się za bardzo na oplach ) Bardzo podobne objawy miałem w polo 1.4 tdi i winna była uszkodzona klapa gasząca - była przymknięta.

    0
  • #3 13 Mar 2018 06:58
    szymitsu21

    Poziom 34  

    Cytat:
    przeladowywac turbine ,komputer pokazywal zbyt niskie doladowanie



    Przeczytaj to jeszcze raz i się zastanów.

    0
  • #4 13 Mar 2018 06:59
    Bartol tech
    Poziom 8  

    Rurę sprawdź czesto pękła ta z lewej strony koło akumulatora

    0
  • #5 13 Mar 2018 11:50
    Raywood
    Poziom 11  

    Kiedyś miałem taki przypadek w insigni 2.0 160km .
    Winny był zawór sterujący turbiną. Przycinał się.

    0
  • #6 13 Mar 2018 17:32
    Cars20
    Poziom 2  

    Rura cala zawor nowy ...
    A czy od klap w kolektorze moze tak sie zachowywac ?

    0
  • #7 13 Mar 2018 20:54
    MikeC
    Poziom 20  

    Układ dolotowy szczelny ??? , EGR się domyka ???? , turbo podciśnienia zaworek wiadomo , DPF przedmuchany ??? a co z wypaleniem sadzy ??? (jaka jest różnica ciśnień na postoju i przy 4 tyś obr ) , fazy rozrządu ( na blokadach) do spr ... .to tak na początek ...

    0