Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przeróbka Din8 na RCA. Jak podłączyć piny?

14 Mar 2018 20:00 453 9
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich! Jak przerobić, co i jak podłączyć, jestem laikiem, ale myślę, że z dobrą podpowiedzią bym podołał.

Przeróbka Din8 na RCA. Jak podłączyć piny?
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Przeciez narysowane, jakiej lepszej odpowiedzi oczekujesz.
  • Poziom 9  
    Tak jak mówiłem laikiem jestem, jakby mi ktoś tak łopatologicznie wszystko opisał byłbym bardzo wdzięczny. Piny GND to są minusy do audio? Masę zasilania do którego? I co z IR? Minus do Video to który?
    To jest wtyczka monitora samochodowego, muszę wyprowadzić sygnał AV i zasilanie. Co z IR, IR jest do słuchawek bezprzewodowych?
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    GND na srodkowym pinie to bedzie masa Video i Audio.
    Drugie GND to masa zasilania. Zreszta prawdopodobnie te piny sa ze soba wspolne.
    IR bardziej mi sie kojarzy z terminem InfraRed, czyli sterowanie podczerwienia z pilota.
    Prawdopodobnie odtwarzacz byl schowany poza zasiegiem pilota i to jest niejako "przedluzenie"
  • Poziom 9  
    Wielkie DZIĘKI.
    To ir nie trzeba do niczego podłączyć?
    W opise monitora jest info:
    Monitor można łatwo obsługiwać za pomocą przycisków z przodu. Posiada diody nadajnika podczerwieni dla słuchawek 2-kanałowych pomiędzy przyciskami dla bezprzewodowego dźwięku w pojeździe.
    Zintegrowane diody nadajnika dla bezprzewodowego dźwięku przez słuchawki IR (2 kanały).
    Obsługa za pomocą pilota lub na urządzeniu.

Pomyślałem, że to IR na wtyczce jest właśnie do słuchawek.

Tak przy okazji monitor zasilany jest 12V 2A, czy mogę go podłączyć w celach testowych do zasilacza 12V 5A?
  • Pomocny post
    Poziom 32