Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki kupić migomat do 2000zł Bester/Magnum

Kroliczek1992 14 Mar 2018 21:35 7374 5
    Kroliczek1992
    Level 8  
    Witam,
    Szukałem trochę na forum ale nie znalazłem żadnego świeżego tematu.

Zajmuję się Tokarstwem i do firmy potrzebuje jakiś Migomat taki maksymalnie do 2000 zł. Taki hobbistyczny nie zajmuję się stricte spawalnictwem. Niekiedy jakiś klient potrzebuje coś pospawać i nie bardzo opłaca mi się z każda duperelą jeździć do spawacza. Najlepiej jak by był na 400v/230v

W centrum spawalniczym polecili mi dwa model:
    Bester 1805
    Bester 1900

Z opisu wynika że na najmocniejszym prazie 170A cykl pracy wynosi tylko 10% i niezbyt mnie to zadowala.

Z swoich poszukiwań trafiłem na firmę MAGNUM 200 lub Magnum 200/3 ( Możliwe że to to samo nie znam się)
    http://allegro.pl/magnum-polautomat-inwerter-midi-mig-200-3-mma-igbt-i6356377451.html

Dla niego wielki plus ponieważ można podłączyć i elektrodę.

Pada więc moje pytanie:
    Czy na dzień dzisiejszy są jakieś inne firmy które polecicie w tej cenie?

Pozdrawiam,
    Marcin K.
    Kroliczek1992
    Level 8  
    Twoje dwa przykłady są na 230v a interesowało by mnie coś na 400v/230v.
    Kroliczek1992
    Level 8  
    A co możesz powiedzieć o tych co ja wypisalem?
    petrol1
    Level 15  
    Półautomat oparty na transformatorze ,prosty w budowie brak funkcji BURN BACK - funkcja zapobiegająca przytapianiu drutu elektrodowego do końcówki prądowej, poprzez chwilowe wysunięcie drutu po zakończeniu procesu spawania,

* SOFT START - funkcja ułatwiająca rozpoczęcie procesu spawania, poprzez chwilowe narastanie prędkości podawania drutu elektrodowego,