Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B3 1,9 TD AAZ - Problem ze sprzęgłem

tadeo 5526 15 Mar 2018 12:41 129 0
  • #1 15 Mar 2018 12:41
    tadeo 5526
    Poziom 1  

    Witam. Przy wymianie uszczelniacza wału postanowiłem wymienić sprzęgło. Zakupiłem zestaw sprzęgła Firmy Statim. Po zamontowaniu i uruchomieniu silnika ze sprzęgła zaczęły wydobywać się stuki i wibracje. Po wciśnięciu pedału sprzęgła w/w stuki i wibracje ustawały. Puszczenie pedału powodowało nawrót stuków i wibracji. Po demontażu stwierdzono że tuleja tarczy sprzęgła ze Statimu jest o 4 mm dłuższa od oryginalnej tulei tarczy VW. Po zamontowaniu oryginału(okazał się w nie najgorszym stanie) z nowym łożyskiem, sprzęgło pracuje cicho bez jakichkolwiek problemów. Czy dłuższa tuleja tarczy sprzęgła może opierać się podczas pracy o tuleję sprzęgłową i powodować stuki i wibracje??

    0 0