Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Lenovo G50-70 - Explorator plików sam się włącza

16 Mar 2018 05:53 495 18
  • Poziom 12  
    Witam, potrzebuję pomocy w związku z uruchamiającym się exploratorem plików przy starcie systemu. A stało się to po tym jak coś mnie podkusiło żeby wypróbować wersję windowsa10 17115. Niestety po powrocie do poprzedniej wersji problem pozostał, więc ponownie pobrałem aktualizację 17115, ale cały czas to samo. Macie może pomysł jak rozwiązać ten problem. Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Sprawdź czy w autostarcie nie ma dodatkowego procesu explorer.exe
  • Poziom 11  
    Miałem identycznie, tyle że dodatkowo wywalało, że instrukcja 0x odwołuje się do Pamięci w 0xxxxxxx bla bla. Pomogła reinstalacja systemu.
  • Poziom 12  
    W autostarcie sprawdzałem od razu, nie chciałbym przeinstalowywać systemu. Może jakieś inne pomysły.
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Tzn, włącza Ci się okno komputer, moje dokumenty, czy co? Zamieść na forum logi z FRST. Dysponujesz punktami przywracania systemu?
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Zamieść logi z FRST na forum.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Przenoszę temat do działu "PA" w celu analizy logów FRST.
  • Poziom 12  
    Zaglądał ktoś do tych logów. Radu23, widzę że nic się nie dzieje w temacie, może lepiej przenieść z powrotem temat do działu oprogramowanie, bo tu chyba nikogo nie interesuję.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Temat jest w odpowiednim dziale.
    Poczekaj na pomoc kolegów, którzy są specami w tej dziedzinie.
  • Poziom 12  
    Witam, jest coś w tych logach nie tak, czy wszystko ok.
  • Poziom 12  
    Odświeżam temat.
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Wykonaj Fixlist.txt dla FRST:
    Task: {007D14B1-D868-4105-A88C-2E3C2BC6B4CF} - \WPD\SqmUpload_S-1-5-21-928187459-1095765035-2559186922-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {0E8B0238-4579-420D-8ACE-005AD1138A64} - Brak ścieżki do pliku
    Task: {1F44A5D8-A128-4641-B1F9-63B6F7AC69FA} - Brak ścieżki do pliku
    Task: {3522F4C6-BED6-45D0-BEEF-71ECDA75B72E} - Brak ścieżki do pliku
    Task: {8D5D8681-E28C-4563-A686-054B0633E2FA} - Brak ścieżki do pliku
    Task: {AF9EBB26-F932-4888-84C8-D16E72B55717} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1518017725 => C:\Program Files\Opera\launcher.exe [2018-03-08] (Opera Software)
    Task: {C78E616A-8237-48E5-AF44-D75E053789C3} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {F891CB78-2EF4-477A-9471-7DBB9CE061C9} - Brak ścieżki do pliku
    HKLM\...\Winlogon: [Userinit] C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\WINDOWS\SysWOW64\userinit.exe,
    HKU\S-1-5-21-928187459-1095765035-2559186922-1001\...\Run: [Vivaldi Update Notifier] => C:\Users\Radosław\AppData\Local\Vivaldi\Application\update_notifier.exe [1488456 2018-01-30] (Vivaldi Technologies AS)
    CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxps://pandasecurity.mystart.com/results.php...web&hsimp=yhs-panda1&ent=ch_ss&q={searchTerms}
    CHR DefaultSearchKeyword: Default -> safeWeb
    CHR DefaultSuggestURL: Default -> hxxps://ss-sym.search.ask.com/ss?q={searchTerms}&li=ff
    C:\Users\Radosław\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cpaibbcbodhimfnjnakiidgbpiehfgci
    CHR Extension: (True Key™ by Intel Security) - C:\Users\Radosław\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cpaibbcbodhimfnjnakiidgbpiehfgci [2017-10-04]
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe] - C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.12.1.15\Exts\Chrome.crx <nie znaleziono>
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [cpaibbcbodhimfnjnakiidgbpiehfgci] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [fagakgcelolinfnkfgekcnedpaklfcok] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe] - C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.12.1.15\Exts\Chrome.crx <nie znaleziono>
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cpaibbcbodhimfnjnakiidgbpiehfgci] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fagakgcelolinfnkfgekcnedpaklfcok] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx

    Po wykonaniu usun katalog C:\FRST i to wszystko.
  • Poziom 12  
    Czy to rozwiąże problem z exploratorem plików, bo nie widzę w tym fixie nic związanego z tym problemem.
  • Pomocny post
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    radzion19 napisał:
    Czy to rozwiąże problem z exploratorem plików, bo nie widzę w tym fixie nic związanego z tym problemem.

    Wykonaj, wg. kolegi Kolobos jest tam ten wpis:
    Cytat:
    HKLM\...\Winlogon: [Userinit] C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\WINDOWS\SysWOW64\userinit.exe,

    Powinno być raz, a jest dwa.
    Lenovo G50-70 - Explorator plików sam się włącza
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Fixlog nie jest potrzebny, usuń C:\FRST i to tyle.
  • Poziom 12  
    Fix załatwił sprawę, dzięki za pomoc.