Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Komputer na komunię jaki polecacie

16 Mar 2018 18:49 1575 24
  • Poziom 21  
    Witam.

Potrzebuję kupić komputer dla dziecka na komunię. Niestety nie wiem jaki.
    Pierwsze co to chcę go na raty i do maksymalnej kwoty 1500-1600zł. Po drugie musi to być zestaw z monitorem.

Wiadomo, że jak dla dziecka ni to pewnie do gier.
    Jednak nie wiem gdzie i jaki kupić. Myślałem nad zestawem z media marketu albo z awansu czy saturna. Jednak wpadłem na pomysł żeby taki zestaw kupić np w morele z własnych wybranych części...
    Niestety nie znam się na dzisiejszych komputerach.
    Dlatego bardzo bym prosił o jakiś składak włącznie z myszką, klawiaturą i monitorem do ww kwoty.

Aaa no i nie wiem czy w morele da się kupić na raty.

Z góry dzięki za pomoc.
  • OptexOptex
  • OptexOptex
  • Poziom 43  
    zadam64 napisał:
    a na komputer przyjdzie czas

Kiedy?
    Już w szkole podstawowej jest informatyka i ma się uczyć na "sucho"?
  • Poziom 35  
    A ha zrozumialem teraz, ze chodzi do szkoly i bedzie prawdopodobnie uzywal go do nauki o czym nie bylo mowy wczesniej. Myslalem ze do gier, wiec podejrzewam ze najzwyklejszy wystarczy w tej cenie, a do szkoly go nie bedzie targal bo chyba maja pracownie komputerowa, mysle ze cena zakupu nalezy pod rozwage rodzicow i ich mozliwosci. Odradzam kupowanie uzywek!! Oczywiscie w sklepie beda chcieli wcisnac wszystko.
  • Poziom 21  
    Nie pytałem co mam kupić innego na komunię.
    Prosiłem o pomoc w wyborze komputera lub pomoc w jego poskładaniu.

Zadam64, nic nie wnosisz do tematu.
  • Poziom 35  
    tomek122 napisał:
    Nie pytałem co mam kupić innego na komunię.
    Prosiłem o pomoc w wyborze komputera lub pomoc w jego poskładaniu.

Zadam64, nic nie wnosisz do tematu.