Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wylutowane tranzystory z gpu?

grajek1111111 17 Mar 2018 20:31 543 17
  • #1 17 Mar 2018 20:31
    grajek1111111
    Poziom 9  

Witam. Na obrazku poniżej wstawiam zdjęcia rdzenia swojej karty graficznej, o ile mnie wzrok nie myli to prawdopodobnie ktoś wylutował, albo urwał cztery tranzystory u góry, przeglądam w sieci zdjęcia i nie widzę aby układ na tej karcie ich nie miał. Nie znam się na elektronice, czy ktoś jest mi w stanie to potwierdzić czy tak ma być, czy faktycznie tych elementów brakuje. Dodam że komputer na karcie startuje, ale karta jest wyrzucana z kodem błędu 43 na systemie windows 10.

Wylutowane tranzystory z gpu?

0 17
  • #4 17 Mar 2018 20:41
    grajek1111111
    Poziom 9  

310artur napisał:
    Sądząc po stanie pasty karta jest usmażona już na zwęglony kotlet a brak tych kilku kondensatorków to najmniejszy jej problem.

Co to znaczy usmażona? Kurcze, nie chce siać zamętu ale ta karta wygląda tak po powrocie z serwisu, oczywiście nieoficjalnego ale takiego co ma opinie 5.0 w googlach.. Czy brak tych kondensatorów może przenieść się na niepoprawną pracę? Jaki to koszt ewentualnych ich montażu?

0
  • #6 17 Mar 2018 20:50
    Dra98
    Poziom 41  

grajek1111111 napisał:
    karta wygląda tak po powrocie z serwisu, oczywiście nieoficjalnego ale takiego co ma opinie 5.0 w googlach.. Czy brak tych kondensatorów może przenieść się na niepoprawną pracę? Jaki to koszt ewentualnych ich montażu?

Skoro karta wróciła z serwisu i nie działa pozostaje gwarancja.
    Można je przylutować jeśli się zna specyfikacje i posiada odpowiednie umiejętności - takie niewielkie elementy są kłopotliwe.

0
  • #7 17 Mar 2018 20:52
    grajek1111111
    Poziom 9  

PITERRR napisał: