Witam
Posiadam rejestrator DVR - 08E , czyli jeden z tych wielu chinoli, ktore napłynely ze wschodu.
Rejestrator sam z siebie działa jak nalezy, ale problem tkwi w tym ze nie mam dostepu do podgladu przez aplikacje. Wszystko mam ustawione wydaje mi sie, jak nalezy, tj. siec w rejestratorze napewno działa poniewaz logujac sie z innego miejsca(zewnetrzna siec) na komputerze moge sie zalogowac do rejestratora i zobaczyc co sie nagrywa (porty w routerze otwarte). Ale gdy probuje polaczyc sie w aplikacji (podobno dedykowanej do tego rejestratora) czyli jakiegos XMeye (probowalem tez innych apek typu mobilecms albo gdmss) nic nie widac. Czy ktos jest w stanie mi pomoc? W ustawieniach aplikacji podaje w porcie adresu port 80 bo taki jest ustawiony do sieci w rejestratorze. Probowalem tez ten 34567 bo taki jest tez tam wpisany fabrycznie.
Czy używam nie wlasciwych portow korzystajac z aplikacji czy o co moze chodzic?
Posiadam rejestrator DVR - 08E , czyli jeden z tych wielu chinoli, ktore napłynely ze wschodu.
Rejestrator sam z siebie działa jak nalezy, ale problem tkwi w tym ze nie mam dostepu do podgladu przez aplikacje. Wszystko mam ustawione wydaje mi sie, jak nalezy, tj. siec w rejestratorze napewno działa poniewaz logujac sie z innego miejsca(zewnetrzna siec) na komputerze moge sie zalogowac do rejestratora i zobaczyc co sie nagrywa (porty w routerze otwarte). Ale gdy probuje polaczyc sie w aplikacji (podobno dedykowanej do tego rejestratora) czyli jakiegos XMeye (probowalem tez innych apek typu mobilecms albo gdmss) nic nie widac. Czy ktos jest w stanie mi pomoc? W ustawieniach aplikacji podaje w porcie adresu port 80 bo taki jest ustawiony do sieci w rejestratorze. Probowalem tez ten 34567 bo taki jest tez tam wpisany fabrycznie.
Czy używam nie wlasciwych portow korzystajac z aplikacji czy o co moze chodzic?