Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Samsung UE55S7080 - Brak możliwości połączenia z siecią Wi-Fi

19 Mar 2018 11:28 795 5
  • Poziom 6  
    Witam posiadam telewizor Samsung UE55S7080, nie mogę połączyć się z siecią Wi-Fi, raz wyskakuje komunikat, że telewizor jest sparowany z inną siecią Wi-Fi (wcześniejszy router, który został wymieniony) innym razem telewizor nie wykrywa dostępnych sieci. Problem jest również z trybem AP telewizora, opcja jest niedostępna nie wiedząc czemu. Połączenie kablem bezpośrednio do routera nie jest możliwe, ale zastanawiam się nad zakupem routera z trybem Access Point, który znajdowałby się w pobliżu telewizora, do którego z kolei podłączony byłby kablem TV, a sam router bezprzewodowo połączony do routera głównego. Pyta brzmi czy to rozwiązanie zadziała?
    Powrót telewizora do ustawień fabrycznych nie resetuje zapisanych ustawień sieci bezprzewodowych to jest zaznaczone podczas resetu.

    Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 14  
    Siemanko

    - jaki to Router ?
    - jaki dostawca internetu ?
    - wyłącz zabezpieczenia sieci WPA2 na ROUTERZE, ewentualnie zmień KANAŁ na inny i sprawdź ponownie czy da się połączyć i czy wszystko działa
  • Poziom 6  
    Ad. 1) Myślałem o TP-LINK TL-WR940N DBQW
    Ad. 2) Internat mam z cyfrowego polsatu
    Ad. 3) Wieczorem sprawdzę przestawić router na inny CH
  • Poziom 11  
    raczej do wymiany może być moduł wifi
  • Poziom 6  
    Problem rozwiązany, z poziomu serwisowego zmiana regionu Wi-Fi oraz RESET SVC pozwoliło połączyć się z nową siecią bezprzewodową.
  • Poziom 6  
    Problem rozwiązany, z poziomu serwisowego zmiana regionu Wi-Fi oraz RESET SVC pozwoliło połączyć się z nową siecią bezprzewodową.

    Dodano po 38 [sekundy]:

    Z poziomu serwisowego zmiana regionu Wi-Fi oraz RESET SVC