Problem wyglada następująco.
Sprinter 313 2000rok 400tkm
Na trasie wyskoczyl blad EDC silnik zgasł i koniec. Hol i do domu. Podpiety pod komputer i tylko stare bledy abs asr nic wiecej. Jak silnik kreci ale nie odpala cisnienie na listwie 116.
Ok. Zalewam filtr paliwa ze szczykawki do pelna ropa odpala ale dodatkowo z pomoca plaka. I pracuje 30min bez problemu ale wkreca tylko tak do niecałych 3 tys. Jazda próbna wywala blad EDC szybko cofam kluczyk na 0 i na zaplon (jak bym chcial odpalic) 4...5 bieg odpala i jedzie dalej. Na okolo 2km wyskoczyl blad 3 razy. Paliwa w zbiorniku przeszlo pół baku.
200km temu wymiana wtryskow w serwisie mercedesa. Po regenercji.
Jak czytam problemy uzytkownikow to na mysl przychodzi mi ze moze ktora uszczelke na czujniku listwy gdzie uszkodzili
Jestem tutaj nowy ale mechanika zajmuje sie kilka dobrych lat, znac na wszystkim sie nie da. Wiec prosze o pomoc. Kazdy jest dobry. Dzieki.
Sprinter 313 2000rok 400tkm
Na trasie wyskoczyl blad EDC silnik zgasł i koniec. Hol i do domu. Podpiety pod komputer i tylko stare bledy abs asr nic wiecej. Jak silnik kreci ale nie odpala cisnienie na listwie 116.
Ok. Zalewam filtr paliwa ze szczykawki do pelna ropa odpala ale dodatkowo z pomoca plaka. I pracuje 30min bez problemu ale wkreca tylko tak do niecałych 3 tys. Jazda próbna wywala blad EDC szybko cofam kluczyk na 0 i na zaplon (jak bym chcial odpalic) 4...5 bieg odpala i jedzie dalej. Na okolo 2km wyskoczyl blad 3 razy. Paliwa w zbiorniku przeszlo pół baku.
200km temu wymiana wtryskow w serwisie mercedesa. Po regenercji.
Jak czytam problemy uzytkownikow to na mysl przychodzi mi ze moze ktora uszczelke na czujniku listwy gdzie uszkodzili
Jestem tutaj nowy ale mechanika zajmuje sie kilka dobrych lat, znac na wszystkim sie nie da. Wiec prosze o pomoc. Kazdy jest dobry. Dzieki.