Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ładowark samochodowa ktora nie zakłóca CB

Kreoz 20 Mar 2018 13:00 537 8
  • #1 20 Mar 2018 13:00
    Kreoz
    Poziom 2  

Witam posiadam już 2 ladowarki (oryginalna samaungowa, i chinska) ktore zakłócają na cb plus filtr który też nic nie daje. Pomaga wypiecie ladowarki lub anteny :) poradzcie mi prosze ladowarke z 2 albo i 3 wyjsciami USB jedno conajmiej 2.5a i jedno 1a najlepiej z możliwością szybkiego ładowania to słabsze. Znalazłem coś takiego allegro.pl/ladowarka-samochodowa-tronsmart-3x-usb-42w-qc-3-0-i7195260581.html tylko nie wiem czy rozwiąże problem czy znowu stracę tylko kasę. Może ma ktoś już sprawdzony model dobrej ładowarki byle nie chińskiej cena obojętna. Sam też niestety nie zrobię nie znam się ani nie mam nikogo kto by mi zrobił po schemacie.

0 8
  • #2 20 Mar 2018 13:52
    majsterek
    Poziom 21  

Kreoz napisał:
    posiadam już 2 ladowarki (oryginalna samaungowa, i chinska) ktore zakłócają na cb

W dużej części przypadków są to zakłócenia które generują przetwornice zastosowane w tych ładowarkach. Rozwiązaniem może być zasilacz sprzedawany np. tu:
    https://www.saxon.waw.pl/sklep_cb_radio-29.html

0
  • #3 20 Mar 2018 14:44
    E8600
    Poziom 34  

Powodem może być źle podpięte radio CB (w tę samą wiązkę co zapalniczka samochodowa). Próbowałeś podpiąć CB bezpośrednio pod akumulator osobnymi przewodami?

Kwestia ładowarek to niestety ale przetwornice impulsowe stosowane w ładowarkach powodują te zakłócenia temat poruszany na forum nie raz.

0
  • #4 20 Mar 2018 14:53
    xen
    Poziom 13  

Witam,
    ja mam zwykła z empik-u.
    Link
    Początkowo miałem też zwykły, przypadkowy kabel.
    Zakłócenia były, ale niewielkie, wymieniłem kabel na zdobyty kiedyś od Dell-a.
    Całkowita cisza.
    Uważam, że oprócz ładowarki dużym problemem są kable zasilające.
    Pozdrawiam
    Roman

0