Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Skoda Fabia I 1.2 HTP 6v 40KW - Kreci do 3500 max i tak faluje 3000-3500

Katamek 20 Mar 2018 22:10 1605 5
  • #1
    Katamek
    Level 4  
    Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik )
    Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie )
    Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. - Tylko silnik nie pracuje równo.
    -Cewki sprawne wszystkie dają iskrę.
    -Świece nowe
    -Sprawdzone czujnik wałka rozrządu
    -Wtryski sprawdzone
    -Rozrząd był ustawiany
    -Regeneracja całej głowicy i jej elementów.
    -Nowe filtry, płyny itp.
    Nie ma żadnego pod ciśnienia, przepustnica nowa po adaptacji. Nie łapie nigdzie lewego powietrza.

    Może to być kończąca się pompa paliwa? Mam na myśli że nie dostarcza takiego ciśnienia paliwa jakie powinno być.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #3
    Katamek
    Level 4  
    Tak, Ogólnie był robiony remont silnika.
    Nowy kolektor wydechowy + uszczelki, Elastyczna złączka również oraz cały komplet tłumików.
    Jutro zmierzę Ciśnienie i dam znać co i jak.
  • #5
    Katamek
    Level 4  
    Z tego co wiem jeśli była by uszkodzona sonda to silnik by zwariował na biegu jalowym.
    Zapomniałem dodać że sondy były zmieniane ok 6 msc temu.
    2x nowa sonda 700 zł od szt.

    @edit Chociaż obstawiam że może to być pompa paliwowa, coś z paliwem.

    Bo jeśli chodzi o powietrze to nie wydaje mi się żeby coś miało tu wspólnego skoro przetrzepalem cały samochód w poszukiwaniu podciśnienia. -lewego powietrza
  • #6
    Katamek
    Level 4  
    Temat, do zamknięcia.
    Rozrząd był ustawiany, o dziwo przeskoczył.
    Przyczyna zużyty Napinacz i rozciągniety łancuch.