Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polo 6N1 98r. - Montaż sterownika centralnego zamka.

23 Mar 2018 14:59 4401 31
  • Poziom 3  
    Witam serdecznie,
    przeszukałem kilka tematów, ale nie znalazłem odpowiedzi. Zamówiłem taki zestaw do zdalnego otwierania auta:

https://motokey.pl/pl/p/STEROWNIK-ZAMKA-CENTRALNEGO-500AN28B/333

W polo jest zamek pneumatyczny. Poproszę o pomoc, jak w ogóle zabrać się za montaż takiego zestawu, bo jestem zielony w tym temacie. Sterownik montujemy gdzieś w okolicy kierowcy czy może koło pompy powietrza w bagażniku?
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 3  
    Genialnie, dziękuję. Biorę się do roboty, jednak w poście na ma informacji jak i gdzie podłączyć się z kierunkami. Wiesz może?
  • Admin grupy komputery
    Zrób jakąś dokumentację FOTO dla potomnych.
  • Poziom 43  
    dan2ra napisał:
    jak i gdzie podłączyć się z kierunkami. Wiesz może?

Jak montujesz sterownik przy pompce zamka to kierunki masz najbliżej w lampach tylnych.
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 3  
    Nie ma w ogóle kabla czarno-zielonego. Panowie!!! Podpinam ogólnie zgodnie z tym schematem (poniżej). Czarno-czerwony kabelem na którym pojawia się masa gdy zamknięty, a znika gdy otwarty wpiąłem się gdzie na schemacie nożyczki.

i nie ma żadnej reakcji z pilota. Może to głupie pytanie ale co z tym resztą kabli z tego schematu (zaznaczone na czerwono)

Ogólnie jak to wygląda:
  • Admin grupy komputery
    dan2ra napisał:
    i nie ma żadnej reakcji z pilota. Może to głupie pytanie ale co z tym resztą kabli z tego schematu (zaznaczone na czerwono)
    Skoro nie podłączyłeś zasilania modułu centralnego zamka, to jakiej spodziewasz się reakcji z pilota?
  • Poziom 3  
    Czyli dobrze rozumiem, że dwa przewody muszę podłączyć do + i dwa do - ??
  • Admin grupy komputery