Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Niski zasięg LTE w centrum Poznania

antosiowaty1 24 Mar 2018 11:13 984 27
  • #1 24 Mar 2018 11:13
    antosiowaty1
    Poziom 5  

Witam,
    posiadam internet mobilny w ofercie cyfrowego Polsatu (teraz chyba plus) nielimitowaną. Posiadam router B315, mam zasięg LTE, natomiast na routerze wyświetlają mi się 1 do 2 kresek zasięgu. Czasem są 3 ale bardzo rzadko. Jestem zupełnie zielony w tych tematach, dlatego prosiłbym Was o pomoc co zrobić, żeby polepszyć trochę zasięg, bo po lokalizacji spodziewałbym się czegoś więcej. Aktualny download to 2-5MB/s, czasem jest to 15MB/s, także zasięg się zmienia wraz z prędkością i nie jest to ustabilizowane. Nie wiem, czy kupować jakąś antenę zewnętrzną, bo naczytałem się trochę o tym i większość to są tłumiki. Czytałem też o jakiś programach pozwalających wybrać częstotliwość i lokalizacje gdzie ma łączyć się internet ale tak jak napisałem, jestem w tym zielony i trzeba mi wytłumaczyć trochę bardziej jak się do tego zabrać. Liczę na Waszą pomoc w tej sprawie.
    Pozdrawiam :)

0 27
  • #2 24 Mar 2018 15:48
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet

W CP nie ma czegoś takiego jak LTE bez limitu, prędkości są przycinane wg. nieznanych reguł FUP. Prędkości chyba 2-5Mb/s i taki poziom o 11 w sobotę to dowód na przeciążenie sieci ale to norma w CP/Plusie. Jaka to ulica w Poznaniu? Do wymuszania konkretnych pasm LTE na B315 służyhttp://www.lte-anbieter.info/ltewatch/count_huawei.php?Datei=ltewatch_h Pobierasz instalujesz na komputerze i logujesz się w nim na B315. Wybierasz po kolei LTE1800, LTE2100, LTE800 i LTE900. Pokażą się parametry sygnału i CID BTS-a. Dla każdego speedtest wieczorem

0
  • #3 24 Mar 2018 15:52
    antosiowaty1
    Poziom 5  

Dziękuje za odpowiedz i pomoc. Ulica to Rynek Łazarski

0
  • #4 24 Mar 2018 16:11
    matek451