Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Jaki programator pamięci EEPROM, FLASH polecacie? 300-400zł

24 Mar 2018 13:19 1419 11
  • Poziom 3  
    Cześć,
    Chciałbym kupić swój pierwszy w życiu programator do pamięci EEPROM, FLASH. Jestem początkujący i myślałem nad programatorem Revelprog-IS marki Reveltronics. Zachęca mnie to, iż to nasz produkt i na pierwszy rzut oka wydaję się być całkiem ok.
    Myślicie, że na początek będzie ok? Czy może w tej cenie warto kupić jakiś inny produkt?
  • Poziom 43  
    Sprawdź parametry TL866II Plus, kosztuje około 55$ może taki Ci wystarczy.
  • Poziom 38  
    Canmeq napisał:
    Cześć,
    Chciałbym kupić swój pierwszy w życiu programator do pamięci EEPROM, FLASH. Jestem początkujący i myślałem nad programatorem Revelprog-IS marki Reveltronics. Zachęca mnie to, iż to nasz produkt i na pierwszy rzut oka wydaję się być całkiem ok.
    Myślicie, że na początek będzie ok? Czy może w tej cenie warto kupić jakiś inny produkt?

Zależy co chcesz nim robić i jakie pamięci "czytać", eeprom flash to zbyt ogólne pojęcie.
  • Poziom 3  
    Freddy napisał:
    Sprawdź parametry TL866II Plus, kosztuje około 55$ może taki Ci wystarczy.

Przejrzałem i wydaję się być całkiem ok. Szczególnie, że w cenie mamy adaptery i te szczypce czy jak to fachowo nazwać :). Cena jest fajna, ale jednak boli mnie czas dostawy.
    No i wydaję mi się, że Revelprog-IS ma fajniejsze oprogramowanie. Teraz tylko muszę zobaczyć które obsłuży więcej układów.

piotrekwoj1 napisał:
    Zależy co chcesz nim robić i jakie pamięci "czytać", eeprom flash to zbyt ogólne pojęcie.

Na początku to głowinie odczyt PINów z radia, ściąganie CP z podzespołów, liczniki samochodowe. Głównie przemysł motoryzacyjny.
    Nie wiem czy o taką odpowiedź chodziło :)?
  • Poziom 3  
    szymitsu21 napisał:
    Chcesz robić ochronę komponentów? w jakich markach?