Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Wyciąganie wyswietlaczy lcd z ramek

24 Mar 2018 23:28 966 17
  • Poziom 4  
    Cześć. Jestem początkujący, mianowicie zacząłem wymieniać szybki w wyświetlaczach. Ale mam jeden kłopot mianowicie gdy wyciągam wyświetlacz czy to zwykły lcd czy jakiś superamoled zdarza mi się ze po prostu przy odklejaniu wyświetlacza od ramki on się zwyczajnie uszkadza,
    albo pojedyncze pixele bądź jakieś plamy na wyświetlaczu albo całkiem nie działa tylko np podświetlenie działa. I tu pojawia się pytanie czy macie jakieś rady, sprawdzone sposoby na ta operacje? Dodam że staram się być powolny i bardzo delikatny. Używam miękkich płatków np z teczki itp mimo to nie zawsze to mi wychodzi. Wiem że potrzeba doświadczenia itp ale może jakoś jesteście mi w stanie pomóc. Może są jakieś bezpieczne dla elektroniki i wyświetlacza rozpuszczalniki które wpuszczało by się miedzy szybkę a ramkę? Dzięki pozdrawiam.
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 17  
    Pytanie czy używasz separatora czy robisz to suszarką? Do jakiej temp rozgrzewasz lcd?
    Ja osobiscie mam kilka sposobow na wyciaganie lcd z ramki.
    Zależy to od modelu np samsung s3 rozgrzewam do okolo 90st na podgrzewaczu używam chemi- albo IPA albo loca separator. Potem samo wyciąganie lcd z ramki odbywa sie u mnie przy tym modelu z użyciem pompy próżniowej i przyssawki bo mi tak najwygodniej ale mozna rowniez podwarzac kawałkiem plastiku czy specjalnymi otwierakami.
    Jak juz podwarzysz to lej troche chemii by rozpuścić klej.

Chemie mozesz lac na lcd amoled bo nie zalejesz podświetlenia.
  • Poziom 38  
    Specjalne podgrzewacze są do tego i osprzet oraz srodki rozpuszczalniki i kleje jeśli nie robisz tego masowo to raczej nieopłacalne zajęcie.
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 4