Fajny temat i super wskazówki tutaj znalazłem. Chciałem tylko ludzi uświadomić,że samo czyszczenie rdzenia to nic trudnego ALE trzeba wiedzieć jak i gdzie,bo osobiście widziałem i słyszałem co się dzieje z motorem,po zpartaczeniu tej czynności. Jestem pod wrażeniem dla Ciebie z ta listwa do testów. Wiedzmiałem,że to da się robić,ale jakoś nigdy się nie odwazylem U Siebie. Nie ma o tym nic,nikt nie wie,ktoś mi o tym wspomniał,"że my tu mamy taką tabelę to regulacji" na moją odpowiedź to może...zapadła cisza. Pisałeś o wtryskach,że też działasz,jak chcesz to mam schemat napraw z Multi. Bo to dobrze zrobić to jeszcze lepsza sztuka. I mało który warsztat to potrafi. Ja nie mam odwagi w tym temacie, ograniczam się do .wymiany uszczelnień jak poszly. A jak sprawdzam: kolektor dolotowy odstawic,sa te 3 dziury,mówią na to bałwanek myszka miki(uszczelki) i zakręcić na sucho motorem,tam gdzie paliwo idzie tam poszły na 100%. Dużo roboty i kosztów ale pewne. Pozdrawiam
Dodano po 5 [minuty]:
Chodzi o paliwo z tej środkowej dziury!!!!