Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw polo IV 1.2 12V 9n - szarpanie samochodu w czasie jazdy, samochód gaśnie na w

GROSS AVOS 25 Mar 2018 20:46 414 8
  • #1 25 Mar 2018 20:46
    GROSS AVOS
    Poziom 6  

    zanieczyszczone paliwo odpada,woda w paliwie również.

    0 8
  • #2 25 Mar 2018 23:34
    koks110
    Poziom 8  

    Zabrudzony silniczek krokowy, przewody WN do wymiany lub świece. Padnięty wtrysk paliwa, uszkodzona pompa paliwa. Możliwości jest wiele.

    0
  • #3 25 Mar 2018 23:40
    Bieda z nędzą
    Poziom 30  

    koks110 napisał:
    Zabrudzony silniczek krokowy

    Gdybyś sobie zdał sprawę z bzdury jaką napisałeś, to pewnie zakopał byś się pod ziemię i zasiał trawę w miejscu zakopania. Nie ma tam czegoś takiego, a choć by i był, to nie ma wpływu na to.
    koks110 napisał:
    przewody WN

    Tam nie ma przewodów WN, cewki nasadzane są wprost na świece.

    0
  • #4 25 Mar 2018 23:48
    koks110
    Poziom 8  

    Nie znam tego modelu, pewnie go nie posiada tak ?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Napisałem tylko możliwości jakie mogą być takiego szarpania, może też być czujnik temperatury który jest umieszczony na silniku.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Bieda z nędzą napisał:
    koks110 napisał:
    Zabrudzony silniczek krokowy

    Gdybyś sobie zdał sprawę z bzdury jaką napisałeś, to pewnie zakopał byś się pod ziemię i zasiał trawę w miejscu zakopania. Nie ma tam czegoś takiego, a choć by i był, to nie ma wpływu na to.
    koks110 napisał:
    przewody WN

    Tam nie ma przewodów WN, cewki nasadzane są wprost na świece.


    Czyli jeśli są tam cewki nasadzane to trzeba podłączyć pod komputer i sprawdzić czy nie ma wypadania zapłonów na którymś z cylindrów. Jeśli nie będzie trzeba przyczyny szukać gdzieś indziej :)

    0
  • #5 26 Mar 2018 08:24
    Adam5502
    Poziom 5  

    Kolego proponuję Ci podłączyć auto pod VAG naprawa w stylu może to wymienię a może to...... W szkoda twojego czasu i pieniędzy. Jeśli chcesz sam naprawic i zdjagnozowac usterkę to najtańszy interfejs Obd2 kosztuje 40 zł laptop i już wiesz co boli twoje Polo a interfejs zostaje do następnej awarii.

    0
  • #6 29 Mar 2018 17:43
    GROSS AVOS
    Poziom 6  

    Byłem u mechanika, który stwierdził zabrudzenie przepustnicy. przepustnica była bardzo brudna, po zdemontowaniu wyczyściłem w tej chwili jest czysta jak tylna część niemowlęcia. Silnika krokowego niema, jest moduł,to są słowa mechanika. Dla własnego spokoju wymieniłem świece.

    0
  • #7 01 Kwi 2018 15:15
    GROSS AVOS
    Poziom 6  

    Nie posiadam interfejsu, oprogramowania też nie, więc mechanik. Komputer wyświetlił problemy z czujnikiem MAP , wypadanie zapłonu na kolejnych cylindrach. Po skasowaniu błędów przejechałem ok. 20 km komputer nie pokazał żadnych błędów, przyjechałem do domu . następny dzień rozczarowanie , gaśnie na wolnych obrotach, szarpie i nie wiadomo kiedy po kilkunastu metrach lub kilometrach spada na wolne obroty nie reaguje na pedał gazu.

    0
  • Pomocny post
    #8 01 Kwi 2018 18:29
    Adam5502
    Poziom 5  

    Kolego zwróć uwagę na cewki w jakim są stanie ,jeśli masz możliwość podmień.Tak jak kolega koks110 wyżej podpowiadał.Co znaczy wypadanie zapłonu na kolejnych cylindrach?Jeśli zapłon wypada to na którymś cylindrze konkretnie pokaże to Interfejs .Może także ustalić czy na świecy w ogóle pojawiła się iskra. Integracja układu zapłonowego z układem wtryskowym pozwala na odcięcie wtrysku do cylindra z wykrytym brakiem zapłonu.

    0
  • #9 09 Kwi 2018 21:53
    GROSS AVOS
    Poziom 6  

    Pojechałem do następnego mechanika, wykręcił świece i stwierdził, że świece są mokre co oznacza , że "leją" wtryski, na wykręcone świece nałożył cewki i obserwował przeskok iskry na świecach położonych na silniku podczas kręcenia rozrusznikiem. Na komputerze wyszło wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. Wymieniłem wtryski na nowe, cewkę na drugim cylindrze i dla własnego spokoju pierwszym i trzecim . Przyniosło to taki efekt , że przestał gasnąć na wolnych obrotach, na zimnym silniku dalej szarpie ,na ciepłym nie, lecz dalej po przejechaniu kilkunastu metrach lub kilometrach przestaje reagować na pedał gazu. zapala się kontrolka spalin czasami, nie zawsze i po jakimś czasie gaśnie.

    0