Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Procesor i płyta do wymiany, co kupić? :)

jonilele 26 Mar 2018 16:16 1368 17
    jonilele
    Level 6  
    Witam wszystkich, ostatnio zastanawiam się nad częściową wymianą parametrów w moim pc(wooden pc). Poniżej cała specyfikacja:
    - Procesor AMD II X4 Phenom 955 BE
    - Płyta główna MSI 760GM-P33
    - Ram Kingstom 6GB DDR3 667MHZ(Zamierzam kupić Hyperx 2x4GB)
    - Karta graficzna AMD Radeon HD 5750
    - Zasilacz Cooler Master Elite Power 500W B2 Series

Teraz tak, na początku planuję wymienić płytę wraz z procesorem, chciałbym zmienić procka na Intel. Myślałem nad G4560 bądź I5-2500k/4460. Tutaj prosiłbym was, o poradę od czego zacząć. Moim budżetem narazie jest 1000zł na przemianę komputera, chociaż minimalną. Jestem studentem i cały czas gromadzę środki na lepszy pc. Dodam, że będę celował w UŻYWANE parametry od sprawdzonych osób, stąd koszta będą mniejsze.
    Mam także pytanie, a mianowicie, czy zasilacz posłużyłby z lepszym procesorem czy trzeba będzie go też wymienić?
    Głównie chciałbym wymienić procesor, ponieważ sporo grywam w CS:GO, gdzie jest to najważniejsza jednostka, później włożę jakiegoś GTX 750Ti lub GTX 960 2GB, ale to w odległej przyszłości.
    Chciałbym abyście doradzili mi co zrobić na moim miejscu, i jaki procesor z płytą wybrać do mojego budżetu, a także co przydałoby się później wymienić.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję każdemu za radę.
    kiss39
    Level 38  
    Witam
    jonilele wrote:
    - Procesor AMD II X4 Phenom 955 BE
    - 4 rdzenie i 4 watki taktowanie 3.2GHz
    jonilele wrote:
    Ram Kingstom 6GB DDR3 667MHZ(Zamierzam kupić Hyperx 2x4GB)
    info. MSI 760GM-P33 obsługiwane RAM DDR3 800/1066/1333/1600* (OC)