Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Electrolux ZAM6250 - Odkurzacz nie włącza się.

acd:) 27 Mar 2018 22:14 879 8
  • #1 27 Mar 2018 22:14
    acd:)
    Poziom 8  

Dobry wieczór,
    Dwa dni temu przestał mi działać odkurzacz Electrolux ZAM6250. Nie chcę go wyrzucać i kupować nowego, stąd prośba do Was o pomoc. W kwestii elektroniki jestem całkowicie zielony stąd potrzeba abyście w ramach możliwości poradzili zdalnie. Przesyłam zdjęcia po zdjęciu obudowy.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Szymon.
    Electrolux ZAM6250 - Odkurzacz nie włącza się.IMG_201803...021815.jpg Download (1.65 MB) Electrolux ZAM6250 - Odkurzacz nie włącza się.IMG_201803...010335.jpg Download (1.71 MB) Electrolux ZAM6250 - Odkurzacz nie włącza się.IMG_201803...955716.jpg Download (2.71 MB)

0 8
  • Pomocny post
    #2 28 Mar 2018 00:19
    hobbysta92
    Specjalista AGD

Najczęstszą przyczyną nie włączania się odkurzacza jest uszkodzony przewód lub włącznik zasilania. Sprawdź przejście pomiędzy wtyczką a przewodami wpiętymi do płytki drukowanej regulatora mocy (para przewodów po lewej stronie zdjęcia regulatora). Newralgiczne miejsca narażone na przerwanie to punkt tuż za wtyczką oraz na końcu przewodu w zwijarce.

0
  • #3 28 Mar 2018 00:24
    diantus
    Poziom 28  

Ze szpuli zwijacza w pobliżu jej osi obrotu wyprowadzone są dwa przewody. Sprawdź omomierzem czy obydwa mają połączenie z wtykiem sznura sieciowego.

0
  • Pomocny post
    #5 28 Mar 2018 13:57
    diantus
    Poziom 28  

Na mierniku nastaw zakres na Ω obojętnie która pozycja, tak aby przy zwieraniu końcówek pomiarowych wskazania zmieniały się na 0,00.
    Jedną końcówkę miernika dołącz do wtyczki obojętnie który bolec a drugim dołączaj do jednego z przewodów wychodzących ze zwijacza w miejscu gdzie nie ma izolacji.