Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Interfejs diagnostyczny z Chin - czy warto kupić

31 Mar 2018 13:57 31551 20
  • Poziom 3  
    Witam, proszę mi powiedzieć w jakiej cenie i jaki najlepszy byłby interfejs diagnostyczny do badania aut, kasowania błędów, itd. Mam już takie co się podłącza pod obd II i przez bluetooth na telefonie można to sprawdzić, ale to nie to samo. Chodzi o interfejs taki z ekranem do ręki, który ma różne opcje. Widziałem na aliexpress np.taki:

    Ancel

    Interfejs diagnostyczny z Chin - czy warto kupić

    Pytanie tylko czy taki interfejs opłaca się kupować do użytku domowego do 200 pln i czy na granicy Urząd Celny nie zatrzyma czasami takiej paczki?

    Moderowany przez CameR:

    Reg. 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens.

  • Poziom 10  
    Zwykłe OBD za wiele tym nie zrobisz poza odczytem błędów. Nie opłaca się. Do jakiego auta potrzebujesz ? Najlepiej żeby miał 2 linie K, CAN, UDS. Poszukaj minimum Skaner Vscan VAG5053
  • Poziom 3  
    Potrzebuję do jak największej ilości aut, sporadycznie ktoś przyjeżdża żeby auto naprawić więc przydałoby się do wielu marek. Chodzi głównie o usuwanie błędów, usuwanie inspekcji, sprawdzanie co jest nie tak z autem. Mam kilka takich interfejsów, ale chcę mieć wszystko w jednym. Dlatego poszukuje czegoś takiego jak na aliexpress.
  • Poziom 25  
    A może produkty FOXWELL, sam jestem ciekaw czy ktoś posiada i jak je ocenia. W chwili obecnej posiadam Auto Com i starcza. Myślę że jak przeznaczysz większą kwotę to i więcej opcji.
  • Poziom 26  
    Miałem NT624 i powiem szczerze że jako pierwsza podstawowa diagnoza odczyt błędów i podgląd parametrów to OK ale 207 dolców + cło jak dobrze pamiętam 180zł a i napisali że jest język PL ale tak naprawdę niema go.
    Przymierzam się teraz do takiego wynalazku :
    Interfejs diagnostyczny z Chin - czy warto kupić
    Zależy mi żeby był kieszonkowy i myślę że będzie robił to samo ale z telefonem ;).
  • Poziom 10  
    Używam i mam FOXWELL NT500. Super do większości samochodów. OBD II i oczywiście VAG nawet najnowsze. Jak ktoś ma blisko zapraszam do testowania. Uniwersalny do warsztatu to co najmniej 3000zł. NT500 spisuje się nad wyraz dobrze. Poniżej tego nie ma co sobie zawracać głowy do warsztatu. Wiedza również jest przydatna, kanały, bloki, parametry.
  • Poziom 3  
    Dobra to czekamy na więcej informacji, bo nadal nie wiem co kupić. Teraz bardzo zastanawiam się nad tym interfejsem z mojego ostatniego linku firmy Viaken.
  • Poziom 25  
    Tak jak pisałem Auto Com mi się dobrze sprawdza prywatnie. Pytam o tego Foxwella bo nie mam zamiaru wozić laptopa i diagnoskopu a tak to tylko podpinam wtyczkę i już można działać. Czy dużo wykresów można wyświetlić tym Foxwellem.

    Dopiszę jeszcze ze mam styczność z KTS 590, C-DIF 3 i powiem że są to kombajny to jednak mają problemy z nawiązaniem komunikacji w niektórych autach. Tak że zależy wszystko od systemu.

    Wszystko zależy od tego jaką kwotę chcesz przeznaczyć na to.
  • Poziom 3  
    Kwota to tak do 200 pln, nie wiem czy na aliexpress coś kupić (tylko pytanie czy UC na granicy nie zatrzyma) czy jakieś urządzenie z PL.
  • Poziom 25  
    Za 200 pln to nic lepszego nie kupisz. Bierz u nas w kraju choć też produkowane w chinach. Ale to już twoja decyzja, zależy ile zaoszczędzisz patrz tylko żeby był język polski wgrany.
  • Moderator HydePark/Samochody
    harlejowiec napisał:
    Dopiszę jeszcze ze mam styczność z KTS 590, C-DIF 3 i powiem że są to kombajny to jednak mają problemy z nawiązaniem komunikacji w niektórych autach


    Coś co jest do wszystkiego, jest do niczego. Dla tego dedykowane urządzenia mają o wiele większą funkcjonalność.

    astabian napisał:
    Kwota to tak do 200 pln,


    Za te pieniądze nic sensownego nie kupisz.

    Samo odczytanie, i skasowanie błędów to nie jest naprawa.
    Trzeba jeszcze umieć zinterpretować kody błędów, i znaleźć przyczynę.
  • Poziom 10  
    Sam odczyt to odczyt, klocków w passacie już nie wymienisz bez komputera. Podstawowe adaptacje muszą być. Adaptacja przepustnicy, wymiana klocków, kodowanie kluczyka, wymiana oleju czy rest przeglądów, elektroniczny ręczny i wiele innych. Za 200zł bym sobie głowy nie zawracał. Dorzuć kilka groszy i kup V-SCAN VAG5053 ITS .
  • Poziom 3  
    Interfejs traktuję jako "podpowiedź" - z resztą sobie poradzę przy naprawie. Myślę, że wybiorę na początek V-SCAN VAG5053 ITS tak jak kolega wspomina, zobaczymy.
  • Poziom 10  
    Powinien na początek wystarczyć. Powodzenia.
  • Poziom 12  
    Witam podpinam się pod temat który z nich wybrać i którą wersję bo są na jednej płycie drukowanej i na dwóch płytach drukowanych : Autocom CDP+ , Delphi DS150E , Wurth Snooper+ WoW , MVDIAG Professional MVD V5 TCS CDP+ .
    Po prostu jest tego tyle że nie wiem na co się zdecydować .
    Proszę o jakąś poradę .

    Pozdrawiam .
  • Poziom 1  
    Podpinam się pod tat szukam czegos za 800zl do woekszosci marek - taki żeby skasował błędy i wytypował co jest do naprawy.
  • Poziom 34  
    Nie ma takich interfejsów które wytypują co jest do naprawy jak nie masz doświadczenia będziesz wymieniał co popadnie.
  • Poziom 35  
    A co do kodowania kluczy, wyciagania pinu i generalnie immo?