Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes Actros 2655 MP2 2007 - Mercedes Actros 2655 6x4 kod błędu MR e01 a 1 8

Warda-Trans 31 Mar 2018 23:15 2079 9
Texa Poland
  • #1
    Warda-Trans
    Level 6  
    Witam. Wyświlił się błąd E 01 a 1 85 17 za pare minut zgasł. Może ktoś pomoże. Pozdrawiam
  • Texa Poland
  • #2
    User removed account
    Level 1  
  • Texa Poland
  • #3
    Warda-Trans
    Level 6  
    A gdzie kolego znajduję się ten czujnik i czy wpływa to na moc silnika Mercedes z 2007 roku euro 4.
  • #4
    User removed account
    Level 1  
  • #5
    Warda-Trans
    Level 6  
    Ok zrobione są wtryski wymienione pompki PLD pomka paliwa zasilająca nowa filtr paliwa kupiony w serwisie a auto jak nie mialo sily tak nadal nie ma czasami ma przebłyski że idzie jak burza nie mam juz pomysłów co mu dolega
  • #6
    User removed account
    Level 1  
  • #7
    Warda-Trans
    Level 6  
    Czujnik doładowania nowy jedyny błąd to ten o którym pisałem na początku

    Dodano po 2 [minuty]:

    Czujnik doładowania turbiny nowy jeszcze sprawdzę szczelność intercoolera
  • #8
    User removed account
    Level 1  
  • #9
    serwis_gh
    Diesel injection systems specialist
    Warda-Trans wrote:
    Witam. Wyświlił się błąd E 01 a 1 85 17 za pare minut zgasł. Może ktoś pomoże. Pozdrawiam

    piotr budzowski wrote:
    1 85 17
    Wartość zmierzona przez czujnik ciśnienia sprężonego powietrza SCR jest nieprawidłowa.

    Witam wszystkich serdecznie
    1. zmierzyć ciśnienie powietrza na module wtryskiwacza (dyfuzor) ok.5,5bar(±0.2). Jeśli jest za małe, przyczyna w regulatorze cisnienia (w okolicy lewej części ramy i katalizatora).
    Pomiar na pracującym silniku i najlepiej porównać z wartością która wyświetla komputer.
    2. Porównać wartość ciśnienia powietrza AdBlue z manometrem, na zgaszonym silniku 1000mar (atmosferyczne) na pracujacym 3,2-3,4 bar
    Jeśli wartość jest niezmienna wymienić czujnik. Jeśli taka sama jak za manometrem, zatkało dyszę, jeśli za mała oczyścić dyfuzor.
  • #10
    GRZEGORZ_JANEK3
    Level 10  
    a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem