Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Netiaspot - internet jest po kablu, nie działa na wi-fi

ziar_ziar 01 Kwi 2018 18:44 534 2
  • #1 01 Kwi 2018 18:44
    ziar_ziar
    Poziom 2  

    Dzień dobry!
    Co prawda mamy środek świąt, jednak postanowiłem opisać na forum problem, może ktoś będzie mi w stanie pomóc. Otóż, kilka dni temu przysłali rodzicom do domu nowego Netiaspota (stary się zepsuł, nowy to model ADSL/ETH NetiaSpot, producent VTECH). Wszystko pięknie, nie ma problemu, wi-fi działa na tabletach i na smartfonie. Przyjechałem jednak do domu rodziców z lapkiem (Dell Inspiron 7566 i5-6300HQ/8GB/256/Win10 GTX960 FHD), chciałem połączyć się po wi-fi i wtedy pojawił się problem. Po wpisaniu hasła komputer łączy się co prawda z siecią, jednak cały czas widnieje komunikat "Brak internetu, zabezpieczone". Próbowałem zapomnieć sieć i połączyć się przy pomocy WPS - po polączeniu nadal to samo. Dzwoniłem na infolinię Netii, szanowna pani poinformowała mnie, że po ich stronie wszystko jest OK, DNSy w porządku. Z poprzednim Netiaspotem nie było takiego problemu, mimo że również były do niego podłączone w sumie 3 urządzenia (przyjeżdżałem wtedy z tym samym komputerem). Jak wspomniałem, po kablu internet działa. Próbowałem resetowania modemu, również bez skutku. Spróbowałem diagnostyki systemu Windows - wyświetla się komunikat taki, jak na załączonym obrazie. Na netiaspot.home jest to, co widać, siła sygnału bardzo dobra, w teorii wszystko działa. Babeczka z Netii stwierdziła, że to jest wina komputera... Muszę jednak przyznać, że nie mam problemu, by połączyć się z wi-fina uczelni, czy we własnym mieszkaniu. Czy ktoś byłby mi w stanie pomóc?

    Ze świątecznymi pozdrowieniami,
    ziar_ziarNetiaspot - internet jest po kablu, nie działa na wi-fiNetiaspot - internet jest po kablu, nie działa na wi-fiNetiaspot - internet jest po kablu, nie działa na wi-fi

    0 2
  • Pomocny post
    #2 01 Kwi 2018 18:55
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Znajdź zakładkę Serwery DNS i dopisz - 62.233.233.233 i 87.204.204.204 potem Save i Reboot routera, - sprawdź czy coś się zmieniło.

    0
  • #3 01 Kwi 2018 19:15
    ziar_ziar
    Poziom 2  

    @jimasek Dzięki wielkie, internet śmiga. Wesołych świąt!

    ziar_ziar

    0