Witam,
na wstępie powiem ze jestem zielony jeśli chodzi o działanie skrzyń biegów automatycznych dla tego proszę o wyrozumiałość.
Więc zakupiłem samochód marki Audi A4 B5 2.5 TDI ( 211 koni po modyfikacjach), w aucie poprzedni właściciel zahaczył miską olejową skrzyni biegów zrywając ją, olej niestety spłynął a samochód po dodaniu gazu zaczął się ślizgać na obrotach.
Po wlaniu nowego oleju i wymianie miski, gdy auto się odpali rusza dość zrywnie lecz nie przerzuca biegów mimo prób zmiany ręcznej przez tiptronic. do pewnego momentu, po którym znów zaczyna się ślizgać. Gdy stanę i włączę bieg wsteczny samochód jedzie jak powinien bez żadnych ślizgów, ponownie po włożeniu biegu przedniego rusza również z impetem lecz po chwili znów zaczyna się ślizgać.
Co może być wstępnie przyczyną usterki? Czy jest możliwe że skrzynia się zapowietrzyła?
na wstępie powiem ze jestem zielony jeśli chodzi o działanie skrzyń biegów automatycznych dla tego proszę o wyrozumiałość.
Więc zakupiłem samochód marki Audi A4 B5 2.5 TDI ( 211 koni po modyfikacjach), w aucie poprzedni właściciel zahaczył miską olejową skrzyni biegów zrywając ją, olej niestety spłynął a samochód po dodaniu gazu zaczął się ślizgać na obrotach.
Po wlaniu nowego oleju i wymianie miski, gdy auto się odpali rusza dość zrywnie lecz nie przerzuca biegów mimo prób zmiany ręcznej przez tiptronic. do pewnego momentu, po którym znów zaczyna się ślizgać. Gdy stanę i włączę bieg wsteczny samochód jedzie jak powinien bez żadnych ślizgów, ponownie po włożeniu biegu przedniego rusza również z impetem lecz po chwili znów zaczyna się ślizgać.
Co może być wstępnie przyczyną usterki? Czy jest możliwe że skrzynia się zapowietrzyła?