Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

silnik golfa 1.9tdi źle pali na zimnym i inne kłopoty

04 Kwi 2018 22:58 156 2
  • Poziom 1  
    Witam mam problem z moim golfem 4 1.9tdi 2001 rok edition .
    Mój golf na zimnym silniku nie pali jak powinien jak by się dusił i po chwili pali zostały wymienione świece i ustawiony rozrząd gdyż poprzedniemu właścicielowi źle go ustawiono , dodatkowo przestawiono kont wtrysków przy zapłonie żeby ponoć lepiej palił chociaż nic z tych zabiegów nie pomogło .
    Drugim kłopotem jest turbina która zacina się znaczy gruszka czym to może być spowodowane , czy wymiana przewodów podciśnienia może rozwiązać sprawę i czy w golfie 4 gruszka w turbinie jest wymienna ?
    Ostatnim kłopotem jest oświetlenie wnętrza wg nie świeci za to gdy chcę włączyć światło bądź otworzyć lusterko w osłonce od słońca to zapala się dioda niezamkniętej klapy bagażnika ,
    Błagam kogoś o pomoc gdyż nie mogę sb tym poradzić a nie chcę pchać kasy jeśli nie ma to sensu !!
    Z góry dziękuje
  • Poziom 37  
    Ninten napisał:
    przestawiono kont wtrysków

    Z kont język twój? XD
    Ninten napisał:
    Błagam kogoś o pomoc gdyż nie mogę sb tym poradzić

    Dobry polonista i dasz radę ;)

    Ninten napisał:
    gdy chcę włączyć światło bądź otworzyć lusterko w osłonce od słońca to zapala się dioda niezamkniętej klapy bagażnika

    My z ciebie mechanika nie zrobimy, ale gdy dioda ta cię oświęci to jedź do niego (prawdziwego).


    Tylko proszę, mów do niego a nie pisz, taniej będzie a i języka nie pozna.. :)
  • Poziom 34  
    Świece wymienione, ale jesteś pewien, że napięcie dochodzi do świec żarowych. W przypadku nie działania świec żarowych, tj. przez moment od uruchomienia silnika z tłumika wydobywa się nieco siwego dymu. Silnik tdi przy tej temperaturze, bez działających świec powinien "zaskoczyć" bez problemu.

    Odnośnie turbiny i gruchy, to sprawdź ręcznie, czy wirnik turbiny obraca się bez zacięć czy ma wszystkie łopatki. Wężyki sterujące turbiną muszą być szczelne i jeśli są już "letnie" i w oplocie, to je podmień na inne, bo trudno będzie Ci ustalić ewentualną nieszczelność. Gruszka powinna być wymienna. Sprawdź, czy nie spadł z niej wężyk i czy jest poprawnie osadzony na króćcu. Ponadto gruszka zamocowana jest dość nisko i przez to narażona na korozję (nieszczelność).

    Rozrząd itd. najlepiej niech sprawdzą fachowcy.