Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gramofon bambino jak zrobić z niego przedwzmacniacz do gramofonu Elac 815 wkładk

Cryptobar 08 Kwi 2018 21:52 852 16
  • #1 08 Kwi 2018 21:52
    Cryptobar
    Poziom 3  

Jak w tytule proszę o pomoc i wskazówki jak zrobić z części od Bambino 3 przedwzmacniacz gramofonowy . Jestem laikiem.

0 16
  • #2 08 Kwi 2018 22:37
    zworys
    Poziom 31  

Dlaczego akurat przedwzmacniacz lampowy?
    Z bambino będzie można wykorzystać transformator sieciowy kondensatory elektrolityczne, podstawkę lampy, rezystory i kondensatory. Lampa nie nadaje się do przedwzmacniacza.

Na elektrodzie jest trochę na ten temat :
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1870524.html
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2428631.html
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic678162.html

Warto najpierw poczytać a potem na coś się zdecydować.

0
  • Pomocny post
    #3 08 Kwi 2018 22:44
    antek1cza
    Poziom 29  

Witam

Cryptobar napisał:
    jak zrobić z częsci od Bambino 3 przedwzacniacz gramofonowy
    A czy kolega wie , że w tym gramofonie jest wzmacniacz lampowy ?
    Cryptobar napisał:
    Jestem laikiem
    W związku z tym nie proponuję go przerabiać choćby z powodu wysokich napięć jakie tam występują.
    Schemat ze strony http://www.fonar.com.pl/audio/schematy/ksiazki/bambino3.htm
    Gramofon bambino jak zrobić z niego przedwzmacniacz do gramofonu Elac 815 wkładk

Zamiast tego można np.zmontować kit AVT2680 który jest tutaj https://sklep.avt.pl/avt2680.html
    Na w.w.stronie jest też dokumentacja do niego.
    Ewentualnie poszukanie na aukcjach , bazarach gramofonów których ludzie chcą się pozbyć za grosze lub za darmo ale tranzystorowy i wówczas wyciągnąć potrzebny moduł .

0
  • #4 09 Kwi 2018 13:27
    Cryptobar
    Poziom 3