Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Megane II 1.6 16v - Błędy P0638 , P0010

cyberdelia 08 Apr 2018 22:34 8799 3
    cyberdelia
    Level 22  
    Witam, wiem że temat wałkowany był już kilka razy ale chciałbym się dowiedzieć w którym kierunku pójść najpierw aby, uniknąć niepotrzebnych wymian części i napraw a tym samym narazić się na niepotrzebne koszty. Przepraszam jeśli temat w nieodpowiedniej kategorii. Mam pytanie czy jestem w stanie pomóc sobie sam czy dać sobie spokój i udać się do mechanika od razu i nie popsuc gorzej samochodu? ;-) Jestem informatykiem serwisantem, czy z takimi umiejętnościami dam sam radę coś podziałać ? Załączam zrzut ekranu z programu Torque.
    Opiszę objawy: auto odpala normalnie i jakiś czas jedzie normalnie, ale po jakimś czasie, kilku minut jeździ tak jakby w trybie awaryjnym, nie mogę go rozpędzić powyżej 70 km/h pozatym czasami czuć lekkie szarpanie, po wciśnięciu sprzęgła i dodaniu gazu wskazówka obrotów faluje mimo trzymania pedału gazu w jednej pozycji np. do dechy. Żeby przeszło wystarczy wyłączyć silnik i odpalić od nowa przez chwile silnik pracuje normalnie ale po paru minutach sytuacja się powtarza. Proszę o wskazówki w jakim kierunku pójść i jakie są orientacyjne koszty naprawy, części i robocizny.

Renault Megane II 1.6 16v - Błędy P0638 , P0010
    A.F
    Level 8  
    Mam ten sam problem .Odpala normalnie i włącza sie tryb awaryjny. U mnie błąd P0638 P1035 czyżby to sonda lambda.Ktoś ma jakieś pomysły ,bo do sondy trzeba specjany klucz skupić?
    cyberdelia
    Level 22  
    Problem rozwiązany, wymieniłem przepustnicę, miała pozdzierane ścieżki, został jeszcze problem z wałkiem rozrządu, ale tutaj akurat da się z tym żyć w moim przypadku.
    cyberdelia
    Level 22